Wersja obowiązująca z dnia

Zarządzenie Nr 16/2024 Burmistrza Reszla z dnia 02 lutego 2024 roku w sprawie: powołania Komisji rekrutacyjnej do przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze – referenta w Urzędzie Gminy w Reszlu

Informacje dodatkowe:

Zarządzenie Nr 16/2024
Burmistrza Reszla
z dnia 02 lutego 2024 roku

w sprawie: powołania Komisji rekrutacyjnej do przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze – referenta w Urzędzie Gminy w Reszlu

Na podstawie art.. 33  ustawy z dnia  8 marca 1990 r. – o samorządzie gminnym ( tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 40  ze zm.) oraz art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( tj. Dz.U.  z 2022 r. poz. 530) oraz rodz. III  Zarządzenia Nr 94/2020 Burmistrza Reszla z dnia 30 września 2020 roku w sprawie Procedury naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze oraz na wolne stanowiska kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Reszel.

zarządza się, co następuje:

§ 1. Powołuje się Komisję Rekrutacyjną do przeprowadzenia procedury naboru kandydata na wolne stanowisko urzędnicze – referent w Urzędzie Gminy w Reszlu w składzie;

  1. P. Jerzy Bajorek    Przewodniczący komisji
  2. P. Urszula Sawa     członek komisji
  3. P. Karolina Breziuk-Danilewicz    członek komisji
  4. P. Klaudia Zubrycka    sekretarz komisji

§ 2. Komisja przeprowadza procedurę naboru na wolne stanowisko urzędnicze w składzie co najmniej trzyosobowym.

§ 3. Komisja rozpoczyna pracę z dniem powołania i kończy prace po przedstawieniu Burmistrzowi Reszla protokołu z przeprowadzonego naboru oraz przekazaniu dokumentacji naboru na stanowisko ds. kadr.

§ 4 . Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

Treść aktu