Zarządzenie Nr 16/2024 Burmistrza Reszla z dnia 02 lutego 2024 roku w sprawie: powołania Komisji rekrutacyjnej do przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze – referenta w Urzędzie Gminy w Reszlu
Informacje dodatkowe:
Zarządzenie Nr 16/2024
Burmistrza Reszla
z dnia 02 lutego 2024 roku
w sprawie: powołania Komisji rekrutacyjnej do przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze – referenta w Urzędzie Gminy w Reszlu
Na podstawie art.. 33 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. – o samorządzie gminnym ( tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 40 ze zm.) oraz art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 530) oraz rodz. III Zarządzenia Nr 94/2020 Burmistrza Reszla z dnia 30 września 2020 roku w sprawie Procedury naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze oraz na wolne stanowiska kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Reszel.
zarządza się, co następuje:
§ 1. Powołuje się Komisję Rekrutacyjną do przeprowadzenia procedury naboru kandydata na wolne stanowisko urzędnicze – referent w Urzędzie Gminy w Reszlu w składzie;
- P. Jerzy Bajorek Przewodniczący komisji
- P. Urszula Sawa członek komisji
- P. Karolina Breziuk-Danilewicz członek komisji
- P. Klaudia Zubrycka sekretarz komisji
§ 2. Komisja przeprowadza procedurę naboru na wolne stanowisko urzędnicze w składzie co najmniej trzyosobowym.
§ 3. Komisja rozpoczyna pracę z dniem powołania i kończy prace po przedstawieniu Burmistrzowi Reszla protokołu z przeprowadzonego naboru oraz przekazaniu dokumentacji naboru na stanowisko ds. kadr.
§ 4 . Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.