Uchwała Nr LXXXVII/555/2024 Rady Miejskiej w Reszlu z dnia 29 lutego 2024 roku w sprawie: zmiany uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie określenia zasad przyznawania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków usytuowanym na terenie Gminy Reszel
Informacje dodatkowe:
Uchwała Nr LXXXVII/555/2024
Rady Miejskiej w Reszlu
z dnia 29 lutego 2024 roku
w sprawie: zmiany uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie określenia zasad przyznawania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków usytuowanym na terenie Gminy Reszel
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tj. Dz.U. z 2023r poz. 40 z późn. zm. ) w związku z art. 81 ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz.U. 2022 r. poz. 840 z późn. zm.)
uchwala się, co następuje:
§ 1. W Uchwale Nr LXXXVI/551/2024 Rady Miejskiej w Reszlu z dnia 09 lutego 2024 r. w sprawie zmiany uchwały w sprawie określenia zasad przyznawania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zbytku wpisanym do rejestru zabytków usytuowanym na terenie Gminy Reszel w pkt 5 § 8a ust. 1 otrzymuje brzmienie:
„8a.1. W przypadku realizacji przez Gminę Reszel programów zewnętrznych, o których mowa w § 7 niniejszej uchwały, wniosek składa się w terminie 14 dni od dnia podania do publicznej wiadomości informacji o naborze zamieszczonej i podanej do publicznej wiadomości na stronie internetowej i w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Reszlu”.
§ 2. Pozostałe zapisy pozostawia się bez zmian.
§ 3. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Reszla.
§ 4. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko – Mazurskiego.