Wersja obowiązująca z dnia

ZARZĄDZENIE Nr 49/2023 Burmistrza Reszla z dnia 15.06.2023 r. w sprawie: powołania Komisji do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: ,,Zakup ciężkiego samochodu gaśniczego z przeznaczeniem dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Reszlu”

Informacje dodatkowe:

ZARZĄDZENIE Nr 49/2023
Burmistrza Reszla
z dnia 15.06.2023 r. 

w sprawie: powołania Komisji do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: ,,Zakup ciężkiego samochodu gaśniczego z przeznaczeniem dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Reszlu”

Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710, z późn. zm.)

powołuję

  1. Komisję przetargową w składzie:
  • Przedstawiciele Pełnomocnika Zamawiającego – Gminy Reszel:
    1. Piotr Chamik - Przewodniczący
    2. Krzysztof Iwanow - Członek
    3. Paulina Boroszko - Członek
    4. Kamil Rozberg - Sekretarz    
  • Przedstawiciele Zamawiającego – Ochotniczej Straży Pożarnej w Reszlu:
    1. Andrzej Adamiak - Członek
    2. Paweł Rezanko - Członek

do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: ,,Zakup ciężkiego samochodu gaśniczego z przeznaczeniem dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Reszlu”

Otwarcie ofert nastąpi: 25.07.2023 r., godz. 11.30.

  1. Organizację, tryb pracy oraz zakres obowiązków komisji przetargowej określa Zarządzenie Nr 17/2021 Burmistrza Reszla z dnia 03.02.2021 r.
  2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


 

Załączniki

Treść aktu