Wersja obowiązująca z dnia

ZARZĄDZENIE Nr 21/2023 Burmistrza Reszla z dnia 28.02.2023 r. w sprawie: powołania Komisji do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Reszel w okresie od 02.04.2023 do 01.04.2024”

Informacje dodatkowe:

ZARZĄDZENIE Nr 21/2023 
Burmistrza Reszla
z dnia 28.02.2023 r.

w sprawie: powołania Komisji do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Reszel w okresie od 02.04.2023 do 01.04.2024”

Na podstawie art. 53 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019)

powołuję

  1. Komisję przetargową w składzie:
    1. Piotr Chamik - Przewodniczący
    2. Urszula Sawa - Członek
    3. Kamil Rozberg - Sekretarz    

do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Reszel w okresie od 02.04.2023 do 01.04.2024”

Otwarcie ofert nastąpi: 09.03.2023 r., godz. 10.30.

  1. W pracach komisji przetargowej mogą uczestniczyć w charakterze biegłych brokerzy ubezpieczeniowi:
    1. Marek Ludwiczak
    2. Mateusz Bastkowski
  2. Organizację, tryb pracy oraz zakres obowiązków komisji przetargowej określa Zarządzenie Nr 17/2021 Burmistrza Reszla z dnia 03.02.2021 r.
  3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

Treść aktu