Wersja obowiązująca z dnia

ZARZĄDZENIE Nr 90/2023 Burmistrza Reszla z dnia  24.11.2023 r. w sprawie: powołania Komisji do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: ,,Przywrócenie wartości historycznej budynku po byłym kolegium Jezuickim przy ul. Podzamcze 1 w Reszlu poprzez przebudowę dachu zabytkowej sali sportowej” Zadanie realizowane w ramach Rządowego Program Odbudowy Zabytków

Informacje dodatkowe:

ZARZĄDZENIE Nr 90/2023
Burmistrza Reszla
z dnia  24.11.2023 r. 

w sprawie: powołania Komisji do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: ,,Przywrócenie wartości historycznej budynku po byłym kolegium Jezuickim przy ul. Podzamcze 1 w Reszlu poprzez przebudowę dachu zabytkowej sali sportowej” Zadanie realizowane w ramach Rządowego Program Odbudowy Zabytków

Na podstawie art. 53 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019)

powołuję

  1. Komisję przetargową w składzie :
    1. Piotr Chamik - Przewodniczący
    2. Paulina Boroszko - Członek
    3. Kamil Rozberg - Sekretarz    

do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: ,,Przywrócenie wartości historycznej budynku po byłym kolegium Jezuickim przy ul. Podzamcze 1 w Reszlu poprzez przebudowę dachu zabytkowej sali sportowej”

Otwarcie ofert nastąpi: 14.12.2023 r., godz. 11.00.

  1. Organizację, tryb pracy oraz zakres obowiązków komisji przetargowej określa Zarządzenie Nr 17/2021 Burmistrza Reszla z dnia 03.02.2021 r.
  2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


 

Załączniki

Treść aktu