Wersja obowiązująca z dnia

Zarządzenie Nr 4/2024 Burmistrza Reszla z dnia 10 stycznia 2024 r. w sprawie: powołania Komisji do przeprowadzenia przetargu na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Gminy Reszel.

Informacje dodatkowe:

Zarządzenie Nr 4/2024
Burmistrza Reszla
z dnia 10 stycznia 2024 r.

w sprawie: powołania Komisji do przeprowadzenia przetargu na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Gminy Reszel.

Na podstawie § 8 ust. 1-2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 roku w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz  rokowań na zbycie nieruchomości (Dz. U. z 2021 r., poz. . 2213.) w związku z art. 28 ust. 2   ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity  Dz. U. 2021 r.,  poz. 1899 ze zm.).

powołuje:

§ 1 Komisję w składzie:

  1. Piotr Chamik – Przewodniczący Komisji
  2. Magdalena Drapała - Sekretarz Komisji
  3. Marek Płócienniczak – Członek Komisji

do przeprowadzenia przetargu w dniu 12.01.2024 r. w  siedzibie Urzędu Gminy w Reszlu przy ul. Reymonta 1-4, pok. Nr 3 o godz. 1100 i 1300 na zbycie nieruchomości stanowiących własność Gminy Reszel  tj.:

  • działkę zabudowaną budynkiem gospodarczym połączonym z budynkiem byłej kuźni  w ewidencji gruntów oznaczoną jako działka nr 50/5 o pow. 371 m2 KW OL1K/00020196/5 położoną w obrębie 3 miasta  Reszel,
  • działkę oznaczoną numerem  geodezyjnym  86/10 o   pow. 800 m2 KW  OL1K/00016485/7 położoną w obrębie geodezyjnym 2 miasta Reszel przy ul. Woj. Polskiego zabudowaną  budynkiem byłego przedszkola o pow. zabudowy 133 m2 posadowionym na w/w działce.

§ 2 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

Treść aktu