ZARZĄDZENIE Nr 71/2023 Burmistrza Reszla z dnia 25 września 2023 r. w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania w ramach udzielenia zamówienia publicznego na zadanie: „Przywrócenie wartości historycznej budynku po byłym kolegium Jezuickim przy ul. Podzamcze 1 w Reszlu poprzez remont elewacji budynku ŚDS”
Informacje dodatkowe:
ZARZĄDZENIE Nr 71/2023
Burmistrza Reszla
z dnia 25 września 2023 r.
w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania w ramach udzielenia zamówienia publicznego na zadanie: „Przywrócenie wartości historycznej budynku po byłym kolegium Jezuickim przy ul. Podzamcze 1 w Reszlu poprzez remont elewacji budynku ŚDS”
Na podstawie art. 55 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), oraz w związku z Zarządzeniem Nr 17/2021 Burmistrza Reszla z dnia 03 lutego 2021 r.
powołuję
- Komisję przetargową w składzie:
- Piotr Chamik - Przewodniczący
- Kamil Rozberg - Członek
- Paulina Boroszko - Sekretarz
do przeprowadzenia postępowania w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia przekraczającej progi unijne o jakich stanowi art. 3 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.).
Otwarcie ofert nastąpi 10 października 2023 r. o godz. 11:30.
- Organizację, tryb pracy oraz zakres obowiązków komisji przetargowej określa regulamin pracy komisji przetargowej, zgodny z Zarządzeniem Nr 17/2021 Burmistrza Reszla z dnia 03 lutego 2021 r.
- Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.