ZARZĄDZENIE Nr 57/2023 Burmistrza Reszla z dnia 03 lipca 2023 roku w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania pracowników w Urzędzie Gminy w Reszlu
Informacje dodatkowe:
ZARZĄDZENIE Nr 57/2023
Burmistrza Reszla
z dnia 03 lipca 2023 roku
w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania pracowników w Urzędzie Gminy w Reszlu
Na podstawie art. 39 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2022 r., poz. 530), rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. poz. 1960) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 22 maja 2023 r. zmieniającego rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. poz. 1102)
zarządzam, co następuje:
§ 1. Ustala się Regulamin wynagradzania pracowników Urzędu Gminy w Reszlu, w brzmieniu stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Nadzór nad przestrzeganiem Regulaminu powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 3.Regulamin ustalony niniejszym zarządzeniem obowiązuje od dnia 01 lipca 2023 roku.
§ 4. Z dniem wejścia w życie niniejszego zarządzenia traci moc Zarządzenie Nr 128/2021 Burmistrza Reszla z dnia 7 grudnia 2021 roku w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania pracowników w Urzędzie Gminy w Reszlu,
§ 5.1. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
2.W dniu wejścia w życie niniejszego zarządzenia Regulamin wynagradzania podaje się do wiadomości pracowników Urzędu Gminy Reszel.