Wersja obowiązująca z dnia

Zarządzenie Nr 62/2023 Burmistrza Reszla z dnia 04 sierpnia 2023 r. w sprawie: powołania komisji konkursowej

Informacje dodatkowe:

Zarządzenie Nr 62/2023
Burmistrza Reszla
z dnia 04 sierpnia 2023 r.

w sprawie: powołania komisji konkursowej

Na podstawie art. 7 ust 1 pkt. 9 i 19 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku –  o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm.) oraz § 8 ust. 1 uchwały Nr XXXIX/272/2017 Rady Miejskiej w Reszlu z dnia 29 czerwca 2017 r. (Dziennik Urzędowy Województwa Warmińsko-Mazurskiego z dnia 06 lipca 2017 r. poz. 2965 ) oraz ogłoszenia Burmistrza Reszla z dnia 01 sierpnia 2023 r. o naborze wniosków o udzielenie dotacji z dofinansowaniem z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków

zarządza się, co następuje:

§ 1. Powołuję komisję  w  składzie:

  1. Piotr Chamik – Przewodniczący komisji
  2. Magdalena Drapała    – Sekretarz komisji
  3. Grażyna Gałka  -     Członek komisji
  4. Paulina Boroszko – Członek Komisji

do wykonania czynności związanych z zaopiniowaniem pod względem formalnym i wstępną analizą merytoryczną wniosków o udzielenie dotacji na dofinansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.

§ 2. Rozpatrzenie wniosków przez Komisję Konkursową nastąpi w dniu 07 sierpnia 2023 r. o godz. 14 00  w dziale Techniczno - Budowlanym Urzędu Gminy Reszel przy ul. Reymonta 1-4,  pok. Nr 4.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem dzisiejszym.                                                                                                                                                                                                                           
 

Załączniki

Treść aktu