Zarządzenie Nr 62/2023 Burmistrza Reszla z dnia 04 sierpnia 2023 r. w sprawie: powołania komisji konkursowej
Informacje dodatkowe:
Zarządzenie Nr 62/2023
Burmistrza Reszla
z dnia 04 sierpnia 2023 r.
w sprawie: powołania komisji konkursowej
Na podstawie art. 7 ust 1 pkt. 9 i 19 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku – o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm.) oraz § 8 ust. 1 uchwały Nr XXXIX/272/2017 Rady Miejskiej w Reszlu z dnia 29 czerwca 2017 r. (Dziennik Urzędowy Województwa Warmińsko-Mazurskiego z dnia 06 lipca 2017 r. poz. 2965 ) oraz ogłoszenia Burmistrza Reszla z dnia 01 sierpnia 2023 r. o naborze wniosków o udzielenie dotacji z dofinansowaniem z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
zarządza się, co następuje:
§ 1. Powołuję komisję w składzie:
- Piotr Chamik – Przewodniczący komisji
- Magdalena Drapała – Sekretarz komisji
- Grażyna Gałka - Członek komisji
- Paulina Boroszko – Członek Komisji
do wykonania czynności związanych z zaopiniowaniem pod względem formalnym i wstępną analizą merytoryczną wniosków o udzielenie dotacji na dofinansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
§ 2. Rozpatrzenie wniosków przez Komisję Konkursową nastąpi w dniu 07 sierpnia 2023 r. o godz. 14 00 w dziale Techniczno - Budowlanym Urzędu Gminy Reszel przy ul. Reymonta 1-4, pok. Nr 4.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem dzisiejszym.