Wersja obowiązująca z dnia

Zarządzenie Nr 48/2023 Burmistrza Reszla z dnia 13 czerwca 2023 r. w sprawie: powołania Komisji do przeprowadzenia przetargu na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Gminy Reszel.

Informacje dodatkowe:

Zarządzenie Nr 48/2023
Burmistrza Reszla
z dnia 13 czerwca 2023 r.

w sprawie: powołania Komisji do przeprowadzenia przetargu na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Gminy Reszel.

Na podstawie § 8 ust. 1-2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 roku w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz  rokowań na zbycie nieruchomości (Dz. U. z 2021 r., poz. 2213.) w związku z art. 28 ust. 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. 2021 r., poz. 1899 ze zm.).

powołuje:

§ 1 Komisję w składzie:

  1. Piotr Chamik – Przewodniczący Komisji 
  2. Grażyna Gałka - Sekretarz Komisji
  3. Magdalena Drapała – Członek Komisji
  4. Marek Płócienniczak – Członek Komisji

do przeprowadzenia przetargu w dniu 14.06.2023 r. w  siedzibie Urzędu Gminy w Reszlu przy ul. Reymonta 1-4, pok. Nr 3 o godz. 11:00 na zbycie nieruchomości stanowiących własność Gminy Reszel tj.:

- nieruchomości gruntowej rolnej niezabudowanej,  położonej w obrębie Staniewo gm. Reszel, stanowiącej własność Gminy Reszel oznaczonej nr działki: 19/13 o pow. 3,0300 ha (Rodzaje użytków: Lasy – Ls, Nieużytki – N, Pastwiska trwałe Ps, Grunty orne -R, klasy bonitacyjne   Ls IV, N, Ps VI, R V).
                       
§ 2 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

Treść aktu