Wersja obowiązująca z dnia

ZARZĄDZENIE Nr 25/2023 BURMISTRZA RESZLA z dnia 13 marca 2023 roku w sprawie: powołania Zespołu do spraw ewakuacji (przyjęcia) ludności w Gminie Reszel. 

Informacje dodatkowe:

ZARZĄDZENIE Nr 25/2023
BURMISTRZA RESZLA 
z dnia 13 marca 2023 roku

w sprawie: powołania Zespołu do spraw ewakuacji (przyjęcia) ludności w Gminie Reszel. 

Na podstawie Art. 4 pkt. 5, w związku z Art. 21b. 1. Ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 122). 

zarządza się, co następuje: 

§ 1. W celu zapewnienia prawidłowego prowadzenia procesu ewakuacji (przyjęcia) ludności na wypadek wystąpienia zagrożeń na terenie Gminy Reszel ustala się skład osobowy Zespołu do spraw ewakuacji (przyjęcia) ludności. 
§ 2. W skład Zespołu do spraw ewakuacji (przyjęcia) ludności powołuję osoby: 

  1. Patrycja Waszczuk - Ćwik - Przewodnicząca. 

Sekcja organizacyjno-planistyczna 

  1. Małgorzata Zoch;
  2. Alicja Węcławek;
  3. Jolanta Sienkiewicz;

Sekcja zabezpieczenia 

  1. Paulina Boroszko;
  2. Mateusz Terlik; 
  3. Krystyna Pieniak; 
  4. Bogdan Domaradzki; 
  5. Teresa Samoń; 

§ 3. Do zadań zespołu należy:

  1. sporządzanie dokumentacji planistycznej, 
  2. przygotowanie i ewidencja zasobów, 
  3. uczestnictwo w szkoleniach oraz ćwiczeniach obronnych i ochrony ludności dotyczących ewakuacji (przyjęcia ludności),
  4. prowadzenia dokumentacji oraz organizowanie i kierowanie procesem ewakuacji (przyjęcia) ludności na wypadek wystąpienia zagrożeń wymagających wdrożenia procesu na terenie Gminy Reszel. 

§ 4. Nadzór nad pracami zespołu sprawuje Zastępca Burmistrza Reszla.

§ 5. Traci moc Zarządzenie Nr 63/2014 Burmistrza Reszla – Szefa Obrony Cywilnej Gminy z dnia 17 czerwca 2014 roku

Załączniki

Treść aktu