ZARZĄDZENIE Nr 25/2023 BURMISTRZA RESZLA z dnia 13 marca 2023 roku w sprawie: powołania Zespołu do spraw ewakuacji (przyjęcia) ludności w Gminie Reszel.
Informacje dodatkowe:
ZARZĄDZENIE Nr 25/2023
BURMISTRZA RESZLA 
z dnia 13 marca 2023 roku
w sprawie: powołania Zespołu do spraw ewakuacji (przyjęcia) ludności w Gminie Reszel.
Na podstawie Art. 4 pkt. 5, w związku z Art. 21b. 1. Ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 122).
zarządza się, co następuje:
§ 1. W celu zapewnienia prawidłowego prowadzenia procesu ewakuacji (przyjęcia) ludności na wypadek wystąpienia zagrożeń na terenie Gminy Reszel ustala się skład osobowy Zespołu do spraw ewakuacji (przyjęcia) ludności. 
§ 2. W skład Zespołu do spraw ewakuacji (przyjęcia) ludności powołuję osoby: 
- Patrycja Waszczuk - Ćwik - Przewodnicząca.
Sekcja organizacyjno-planistyczna
- Małgorzata Zoch;
- Alicja Węcławek;
- Jolanta Sienkiewicz;
Sekcja zabezpieczenia
- Paulina Boroszko;
- Mateusz Terlik;
- Krystyna Pieniak;
- Bogdan Domaradzki;
- Teresa Samoń;
§ 3. Do zadań zespołu należy:
- sporządzanie dokumentacji planistycznej,
- przygotowanie i ewidencja zasobów,
- uczestnictwo w szkoleniach oraz ćwiczeniach obronnych i ochrony ludności dotyczących ewakuacji (przyjęcia ludności),
- prowadzenia dokumentacji oraz organizowanie i kierowanie procesem ewakuacji (przyjęcia) ludności na wypadek wystąpienia zagrożeń wymagających wdrożenia procesu na terenie Gminy Reszel.
§ 4. Nadzór nad pracami zespołu sprawuje Zastępca Burmistrza Reszla.
§ 5. Traci moc Zarządzenie Nr 63/2014 Burmistrza Reszla – Szefa Obrony Cywilnej Gminy z dnia 17 czerwca 2014 roku
