Wersja obowiązująca z dnia

ZARZĄDZENIE Nr 23/2023 Burmistrza Reszla z dnia 01 marca 2023 r. w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przeprowadzenia przetargu w ramach udzielenia zamówienia publicznego na: "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z zamieszkałych terenów Gminy Reszel”

Informacje dodatkowe:

ZARZĄDZENIE Nr 23/2023
Burmistrza Reszla
z dnia 01 marca 2023 r.

w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przeprowadzenia przetargu w ramach udzielenia zamówienia publicznego na: "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z zamieszkałych terenów Gminy Reszel”

Na podstawie art. 55 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.    z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), oraz w związku z zarządzeniem nr 17/2021 Burmistrza Reszla z dnia 03 lutego 2021 r. z późn. zm.

powołuję

1. Komisję przetargową w składzie :

  1. Jerzy Bajorek - Przewodniczący
  2. Piotr Chamik - Z-ca Przewodniczącego
  3. Małgorzata Stadnik - Członek
  4. Paulina Boroszko - Sekretarz    

do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 11) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.)

Negocjacje odbędą się 14 marca 2023 r. o godz. 1300.

2. Organizację, tryb pracy oraz zakres obowiązków komisji przetargowej określa regulamin pracy komisji przetargowej, zgodny z Zarządzeniem Nr 17/2021 Burmistrza Reszla z dnia 03 lutego 2021 r. z późn. zm.

3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


 

Załączniki

Treść aktu