Wersja obowiązująca z dnia
Uchwała Nr LXIV/427/2022 Rady Miejskiej w Reszlu z dnia 30 listopada 2022 roku w sprawie: przejęcia przez Gminę Reszel zadania utrzymania nawierzchni polegającego na wykonywaniu robót konserwacyjnych i porządkowych na drogach powiatowych położonych w granicach administracyjnych miasta Reszel.
Informacje dodatkowe:
Uchwała Nr LXIV/427/2022
Rady Miejskiej w Reszlu
z dnia 30 listopada 2022 roku
w sprawie: przejęcia przez Gminę Reszel zadania utrzymania nawierzchni polegającego na wykonywaniu robót konserwacyjnych i porządkowych na drogach powiatowych położonych w granicach administracyjnych miasta Reszel.
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 11 oraz art. 8 pkt 2a ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 559 ze zm.) oraz art. 19 ust. 4 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 1693 ze zm. )
uchwala się, co następuje:
§ 1.
- Wyraża się zgodę na przejęcie przez Gminę Reszel zadania utrzymania nawierzchni polegającego na wykonywaniu robót konserwacyjnych i porządkowych na drogach powiatowych położonych w granicach administracyjnych miasta Reszel.
- Wykaz i opis dróg przekazanych do utrzymania stanowi załącznik do niniejszej uchwały.
- Przejęcie zadań nastąpi na okres od 1.01.2023 r. do 31.12.2023 r.
§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Reszla.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem jej podjęcia.