ZARZĄDZENIE Nr 97/2021 Burmistrza Reszla z dnia 27.08.2021 r. w sprawie: powołania Komisji do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: ,,Przebudowa i rozbudowa o część świetlicy wiejskiej budynku remizy OSP wraz z infrastrukturą na działce nr 98 obręb Pilec, gmina Reszel. Zadanie realizowane w ramach środków dla gmin z przeznaczeniem na inwestycje i zakupy inwestycyjne realizowane w miejscowościach, w których funkcjonowały zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwa gospodarki rolnej”
Informacje dodatkowe:
ZARZĄDZENIE Nr 97/2021
Burmistrza Reszla
z dnia 27.08.2021 r.
w sprawie: powołania Komisji do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: ,,Przebudowa i rozbudowa o część świetlicy wiejskiej budynku remizy OSP wraz z infrastrukturą na działce nr 98 obręb Pilec, gmina Reszel. Zadanie realizowane w ramach środków dla gmin z przeznaczeniem na inwestycje i zakupy inwestycyjne realizowane w miejscowościach, w których funkcjonowały zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwa gospodarki rolnej”
Na podstawie art. 53 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019)
powołuję
1. Komisję przetargową w składzie :
- 1. Piotr Chamik - Przewodniczący
- 2. Paulina Boroszko - Członek
- 3. Kamil Rozberg - Sekretarz
do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:
,,Przebudowa i rozbudowa o część świetlicy wiejskiej budynku remizy OSP wraz z infrastrukturą na działce nr 98 obręb Pilec, gmina Reszel. Zadanie realizowane w ramach środków dla gmin z przeznaczeniem na inwestycje i zakupy inwestycyjne realizowane w miejscowościach, w których funkcjonowały zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwa gospodarki rolnej”
2. Organizację, tryb pracy oraz zakres obowiązków komisji przetargowej określa Zarządzenie Nr 17/2021 Burmistrza Reszla z dnia 03.02.2021 r.
3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.