ZARZĄDZENIE Nr 133/2021 Burmistrza Reszla z dnia 17 grudnia 2021 r. w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania w ramach udzielenia zamówienia publicznego na: ,,Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel i dróg powiatowych na terenie miasta Reszel w roku 2022”
Informacje dodatkowe:
ZARZĄDZENIE Nr 133/2021
Burmistrza Reszla
z dnia 17 grudnia 2021 r.
w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania w ramach udzielenia zamówienia publicznego na: ,,Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel i dróg powiatowych na terenie miasta Reszel w roku 2022”
Na podstawie art. 55 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), oraz w związku z zarządzeniem nr 17/2021 Burmistrza Reszla z dnia 03 lutego 2021 r. z późn. zm.)
powołuję
1. Komisję przetargową w składzie :
- Piotr Chamik - Przewodniczący
- Marek Płócienniczak - Członek
- Paulina Boroszko - Sekretarz
do przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez negocjacji o wartości nie przekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U.2021 r., poz. 1129)
Otwarcie ofert nastąpi 27 grudnia 2021 r. o godz. 1130.
2. Organizację, tryb pracy oraz zakres obowiązków komisji przetargowej określa regulamin pracy komisji przetargowej stanowiący załącznik nr 1 do zarządzenia.
3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.