Wersja obowiązująca z dnia

Zarządzenie Nr 110/2021 Burmistrza Reszla z dnia 18 października 2021 roku w sprawie: likwidacji środka trwałego

Informacje dodatkowe:

Zarządzenie Nr 110/2021
Burmistrza Reszla
z dnia 18 października 2021 roku

w sprawie : likwidacji środka trwałego

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 08 marca 1990r. – o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r, poz. 713 z późn. zm.) 

zarządza się co następuje: 

§ 1. Likwiduje się następujący środek trwały : 

Namiot

zakupiony w 2016 roku  ze środków funduszu sołeckiego sołectwa Leginy, Nr inwent. 806/2016/16, wartość 7 000,00 zł.

§ 2. Likwidacja następuje w związku z całkowitym zużyciem w wyniku długotrwałego Użytkowania. 

§ 3. Po dokonaniu likwidacji środka trwałego, o którym mowa w § 1, na podstawie LT  poleca się wykreślenie z ewidencji  środków trwałych, prowadzonej w Urzędzie Gminy w Reszlu.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. 

Załączniki

Treść aktu