Zarządzenie Nr 116/2021 Burmistrza Reszla z dnia 03 listopada 2021 r. w sprawie: powołania Komisji do przeprowadzenia przetargu na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Gminy Reszel.
Informacje dodatkowe:
Zarządzenie Nr 116/2021
Burmistrza Reszla
z dnia 03 listopada 2021 r.
w sprawie: powołania Komisji do przeprowadzenia przetargu na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Gminy Reszel.
Na podstawie § 8 ust. 1-2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 roku w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz. U.2014. 1490.) w związku z art. 28 ust. 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( tekst jednolity Dz. U. 2021 r., poz. 1899 ze zm.).
p o w o ł u j e:
§ 1 Komisję w składzie:
- Piotr Chamik – Przewodniczący Komisji
- Grażyna Gałka - Sekretarz Komisji
- Magdalena Drapała – Członek Komisji
- Paulina Boroszko – Członek Komisji
do przeprowadzenia przetargu w dniu 05.11.2021 r. w siedzibie Miejskiego Ośrodka Kultury w Reszlu przy ul. Mickiewicza 4 – mała sala na parterze o godz. 11:00 na zbycie nieruchomości stanowiących własność Gminy Reszel tj.:
- działkę oznaczoną numerem geodezyjnym 90/4 o pow. 2442 m2 KW OL1K/00041616/9 położoną w obrębie geodezyjnym 2 miasta Reszel przy ul. Krasickiego 5 zabudowaną piętrowym budynkiem byłej szkoły z użytkową częścią poddasza o pow. użytkowej 365 m2 posadowionym na w/w działce.
§ 2 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.