Wersja obowiązująca z dnia

Zarządzenie Nr 98/2021 Burmistrza Reszla z dnia 31 sierpnia 2021 roku w sprawie : likwidacji wyposażenia będącego na stanie Urzędu Gminy w Reszlu

Informacje dodatkowe:

Zarządzenie Nr 98/2021
Burmistrza Reszla
z dnia 31 sierpnia 2021 roku

w sprawie : likwidacji wyposażenia będącego na stanie Urzędu Gminy w Reszlu

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 08 marca 1990r. – o samorządzie gminnym ( tj Dz. U. z 2021 r., poz. 1372),

zarządza się co następuje : 

§ 1. Likwiduje się kasę pancerną o wartości księgowej: 0,30 zł  ( słownie: zero złotych trzydzieści groszy) , użytkowaną do dnia  30 sierpnia 2021 roku w Urzędzie Gminy w Reszlu (kasa) .

§ 2. Likwidacja następuje w związku z całkowitym zużyciem w wyniku długoletniego użytkowania poprzez złomowanie. 

§ 3. Środki finansowe uzyskane w wyniku sprzedaży likwidowanego wyposażenia winny być odprowadzone na rachunek Urzędu Gminy Reszel nr 04 8851 0008 2001 0000 0101 0001 wraz z przekazaniem dowodu sprzedaży. 

§ 4. Fizyczna likwidacja wyposażenia, o którym mowa w § 1 nastąpi po spisaniu ze stanu ewidencji wartościowej (013) , na podstawie protokołu kasacyjnego Nr 7/2021.

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. 

Załączniki

Treść aktu