Wersja nieobowiązująca z dnia

Zarządzenie Nr 100/2021 Burmistrza Reszla z dnia 07 września 2021 r. w sprawie: powołania Komisji do przeprowadzenia przetargu na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Gminy Reszel.

Informacje dodatkowe:

Zarządzenie Nr  100/2021
Burmistrza Reszla
z dnia 07 września 2021 r.

w sprawie: powołania Komisji do przeprowadzenia przetargu na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Gminy Reszel.

Na podstawie § 8 ust. 1-2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 roku w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz  rokowań na zbycie nieruchomości (Dz. U.2014. 1490.) w związku z art. 28 ust. 2   ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( tekst jednolity  Dz. U. 2020 poz. 1990 ze zm.).

powołuję:

§ 1 Komisję w składzie:
1) Piotr Chamik – Przewodniczący Komisji
2) Marek Płócienniczak – Z-ca Przewodniczącego Komisji
3 )Magdalena Drapała – Członek Komisji
4) Kamil Rozberg – Członek Komisji

do przeprowadzenia przetargu w dniu 08.09.2021 r. w  siedzibie Miejskiego Ośrodka Kultury w Reszlu przy ul. Mickiewicza 4 – mała sala na parterze  o godz.  1000    na zbycie nieruchomości stanowiącej własność Gminy Reszel  tj.:
- nieruchomość gruntowa rolna niezabudowana,  położona w miejscowości Pasterzewo, oznaczona nr działki 24/8 o pow. 3,7900 ha   (klasa ŁV, R IVa, R IVb, RV, RVI, Ps III i PsV, Ls V).

  § 2 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

Załączniki

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.