Zarządzenie Nr 90/2021 Burmistrza Reszla z dnia 05 sierpnia 2021 roku w sprawie: powołania komisji do przeprowadzenia inwentaryzacji i przejęcia mienia likwidowanego Niepublicznego Przedszkola „Słoneczko” w Reszlu oraz oceny przydatności tych składników majątkowych
Informacje dodatkowe:
Zarządzenie Nr 90/2021
Burmistrza Reszla
z dnia 05 sierpnia 2021 roku
w sprawie: powołania komisji do przeprowadzenia inwentaryzacji i przejęcia mienia likwidowanego Niepublicznego Przedszkola „Słoneczko” w Reszlu oraz oceny przydatności tych składników majątkowych
Na podstawie art. 30 ust.1 i ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. – o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2021 r., poz. 1372)
zarządza się, co następuje:
§ 1 W związku z zaprzestaniem działalności Niepublicznego Przedszkola „Słoneczko” w Reszlu powołuję komisję w składzie:
- P. Małgorzata Żoch – Przewodnicząca komisji
- P. Grażyna Gałka - członek
- P. Magdalena Drapała - członek
§ 2. Zadaniem komisji jest:
- przeprowadzenie inwentaryzacji (spisu z natury) oraz przejęcie na stan Gminy Reszel majątku (nieruchomości, meble, pomoce dydaktyczne, zasoby biblioteczne itp.) dzierżawionego przez organ prowadzący Niepubliczne Przedszkole „Słoneczko” w Reszlu P. Jolantę Grzyb na mocy umowy dzierżawy zawartej z Gminą Reszel;
- ocena przydatności do dalszego użytkowania składników rzeczowych majątku ruchomego, dzierżawionego przez organ prowadzący Niepubliczne Przedszkole „Słoneczko” w Reszlu P. Jolantę Grzyb na mocy umowy dzierżawy zawartej z Gminą Reszel oraz wskazanie sposobu zagospodarowania tych składników.
§ 3. Komisja zakończy pracę po sporządzeniu wszystkich dokumentów związanych z przyjęciem na stan Gminy dzierżawionych składników majątkowych, sporządzeniu protokołu z oceny przydatności do dalszego użytkowania składników rzeczowych majątku ruchomego i wskazanie sposobu zagospodarowania tych składników oraz przedłożeniu go do zatwierdzenia Burmistrzowi Reszla.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.