Wersja nieobowiązująca z dnia

Zarządzenie Nr 78/2021 Burmistrza Reszla z dnia 01 lipca 2021 roku w sprawie: organizacji pracy Urzędu Gminy w Reszlu na czas stanu epidemii

Informacje dodatkowe:

Zarządzenie Nr 78/2021
Burmistrza Reszla
z dnia 01 lipca 2021 roku

w sprawie: organizacji pracy Urzędu Gminy w Reszlu na czas stanu epidemii

Na podstawie art. 33 ust.3 i 5 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506, w związku z Rozporządzeniem  Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii (Dz. U. z 2020 r. poz. 491 z późn.zm) oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 maja 2020 roku w sprawie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii ( Dz. U. z 2020 r. , poz. 878)

zarządzam co następuje:

§ 1.1. Z uwagi na obowiązujący na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej  stanu epidemii do odwołania pracownicy Urzędu realizują zadania Gminy z zachowaniem wymogów sanitarnych.
2.Interesanci przyjmowani będą przy zachowaniu nakazów sanitarnych związanych z rozprzestrzenianiem się wirusa  COVID-19 .
2. Preferowane formy kontaktu z Urzędem,  w tym składanie dokumentów i wniosków to: 

  1. forma elektroniczna z wykorzystaniem
    • platformy ePUAP         www.epuap.gov.pl ,  lub
    • platformy e-usług         www.euslugi.gminareszel.pl  , 
    • poczta elektroniczna (adresy meilowe do poszczególnych pracowników zamieszczone są na stronie podmiotowej BIP) , lub
  2. za pośrednictwem poczty,  lub 
  3. przez umieszczenie w pojemniku ustawionym przy wejściach do Urzędu  przy ul. Rynek 24 i ul. Reymonta 1-4 (Dział Techniczno-Budowlany) .

§ 2. Do odwołania zawiesza się bezpośrednie przyjmowanie interesantów przez Burmistrza. 

§ 3.1. Z dniem 05 lipca 2021 r. wznawia się funkcjonowanie kasy w Urzędzie Gminy w Reszlu.
2. Podatki i opłaty lokalne można również  wpłacać:

  1. za pomocą platformy  e-usług  (www.euslugi.gminareszel.pl)
  2. na poczcie lub w banku na rachunek bankowy Gminy Reszel 

   Bank Spółdzielczy w Reszlu  04 8851 0008 2001 0000 0101 0001

§ 4. Zobowiązuje się wszystkich pracowników Urzędu do niezwłocznego informowania kierownika komórki organizacyjnej, w której pracownik realizuje zadania,  o wszelkich kontaktach z innymi osobami bądź ogniskami epidemii, które mogłyby skutkować ewentualnym zachorowaniem na COVID-19.
2.Nakazuje się zmaksymalizowanie odpowiednich działań profilaktyczno - sanitarnych w budynku Urzędu, w szczególności w zakresie przeprowadzania dezynfekcji pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych.

§ 5.Tracą moc 

  1. Zarządzenie Nr 110/2020 Burmistrza Reszla z dnia 06 listopada 2020 r. w sprawie określenia sposobu świadczenia pracy w Urzędzie Gminy w Reszlu w związku z intensyfikacją rozwoju epidemii,
  2. Zarządzenie Nr 28/2021 Burmistrza Reszla z dnia 09 marca 2021  roku w sprawie określenia sposobu świadczenia pracy w Urzędzie Gminy w Reszlu w związku z intensyfikacją rozwoju epidemii,
  3. Zarządzenie Nr  29/2021 Burmistrza Reszla z dnia 09 marca 2021 r. w sprawie zmian w organizacji pracy Urzędu Gminy w Reszlu na czas stanu epidemii.

§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania. 

Załączniki

Treść aktu

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.