ZARZĄDZENIE Nr 23/2021 Burmistrza Reszla z dnia 08 lutego 2021 r. w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przeprowadzenia przetargu w ramach udzielenia zamówień publicznych na: ,,Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel i dróg powiatowych na terenie miasta Reszel w roku 2021 ( z podziałem na cztery zadania)”
Informacje dodatkowe:
ZARZĄDZENIE Nr 23/2021
Burmistrza Reszla
z dnia 08 lutego 2021 r.
w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przeprowadzenia przetargu w ramach udzielenia zamówień publicznych na: ,,Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel i dróg powiatowych na terenie miasta Reszel w roku 2021 ( z podziałem na cztery zadania)”
Na podstawie art. 55 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), oraz w związku z zarządzeniem nr 17/2021 Burmistrza Reszla z dnia 03 lutego 2021 r.
powołuję
1. Komisję przetargową w składzie :
- Piotr Chamik - Przewodniczący
- Marek Płócienniczak - Członek
- Kamil Rozber - Członek
- Paulina Boroszko - Sekretarz
do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:
,,Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel i dróg powiatowych na terenie miasta Reszel w roku 2021 ( z podziałem na cztery zadania)”
Otwarcie ofert nastąpi 17 lutego 2021 r. o godz. 10:30.
2. Organizację, tryb pracy oraz zakres obowiązków komisji przetargowej określa regulamin pracy komisji przetargowej stanowiący załącznik nr 1 do zarządzenia.
3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania