Wersja obowiązująca z dnia

ZARZĄDZENIE Nr 23/2021 Burmistrza Reszla z dnia 08 lutego 2021 r. w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przeprowadzenia przetargu w ramach udzielenia zamówień publicznych na: ,,Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel i dróg powiatowych na terenie miasta Reszel w roku 2021 ( z podziałem na cztery zadania)”

Informacje dodatkowe:

ZARZĄDZENIE Nr 23/2021
Burmistrza Reszla
z dnia 08 lutego 2021 r.

w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przeprowadzenia przetargu w ramach udzielenia zamówień publicznych na: ,,Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel i dróg powiatowych na terenie miasta Reszel w roku 2021 ( z podziałem na cztery zadania)”

Na podstawie art. 55 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych    (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), oraz w związku z zarządzeniem nr 17/2021 Burmistrza Reszla z dnia 03 lutego 2021 r.

powołuję

1. Komisję przetargową w składzie :

  1. Piotr Chamik             - Przewodniczący
  2. Marek Płócienniczak         - Członek
  3. Kamil Rozber             - Członek
  4. Paulina Boroszko         - Sekretarz    

do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:
,,Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel i dróg powiatowych na terenie miasta Reszel w roku 2021 ( z podziałem na cztery zadania)”

Otwarcie ofert nastąpi 17 lutego 2021 r. o godz. 10:30.

2. Organizację, tryb pracy oraz zakres obowiązków komisji przetargowej określa regulamin pracy komisji przetargowej stanowiący załącznik nr 1 do zarządzenia.

3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania

Załączniki

Treść aktu