Zarządzenie Nr 25/2021 Burmistrza Reszla z dnia 03 marca 2021 r. w sprawie: powołania Komisji do przeprowadzenia przetargu na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Gminy Reszel.
Informacje dodatkowe:
Zarządzenie Nr 25/2021
Burmistrza Reszla
z dnia 03 marca 2021 r.
w sprawie: powołania Komisji do przeprowadzenia przetargu na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Gminy Reszel.
Na podstawie § 8 ust. 1-2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 roku w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz. U.2014. 1490.) w związku z art. 28 ust. 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( tekst jednolity Dz. U. 2020 poz. 1990 ze zm.), art. 15 zzz ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zabezpieczeniem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID – 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. 2020, poz. 1842 ze zm.)
p o w o ł u j e:
§ 1 Komisję w składzie:
1) Piotr Chamik – Przewodniczący Komisji
2) Magdalena Drapała - Członek Komisji
3) Grażyna Gałka – Sekretarz Komisji
do przeprowadzenia przetargu w dniu 03.03.2021 r. w siedzibie Miejskiego Ośrodka Kultury w Reszlu przy ul. Mickiewicza 4 – sala widowiskowa o godz. 1100 na zbycie nieruchomości stanowiących własność Gminy Reszel tj.:
- działka oznaczona numerem geodezyjnym 201/3 o pow. 4784 m2 KW OL1K/00020910/7 położona w obrębie geodezyjnym Leginy gm. Reszel zabudowana budynkiem według ewidencji mieszkalnym Nr 61 (budynek po byłej szkole) o pow. użytkowej 394,62 m2 z piwnicą o pow. 33,86 m2 wraz z 2 budynkami gospodarczymi o łącznej pow. użytkowej 106,78 m2 posadowionymi na w/w działce
§ 2 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.