Wersja obowiązująca z dnia

Zarządzenie Nr 25/2021 Burmistrza Reszla z dnia 03 marca 2021 r. w sprawie: powołania Komisji do przeprowadzenia przetargu na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Gminy Reszel.

Informacje dodatkowe:

Zarządzenie Nr 25/2021
Burmistrza Reszla
z dnia 03 marca 2021 r.

w sprawie: powołania Komisji do przeprowadzenia przetargu na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Gminy Reszel.

Na podstawie § 8 ust. 1-2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 roku w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz  rokowań na zbycie nieruchomości (Dz. U.2014. 1490.) w związku z art. 28 ust. 2   ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( tekst jednolity  Dz. U. 2020 poz. 1990 ze zm.), art. 15 zzz ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zabezpieczeniem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID – 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. 2020, poz. 1842 ze zm.)

p o w o ł u j e:

§ 1 Komisję w składzie:

1) Piotr Chamik – Przewodniczący Komisji 
2) Magdalena Drapała  - Członek Komisji
3) Grażyna Gałka –  Sekretarz Komisji

do przeprowadzenia przetargu w dniu 03.03.2021 r. w  siedzibie Miejskiego Ośrodka Kultury w Reszlu przy ul. Mickiewicza 4 – sala widowiskowa o godz.  1100 na zbycie nieruchomości stanowiących własność Gminy Reszel  tj.:

- działka oznaczona numerem geodezyjnym 201/3 o pow. 4784 m2 KW OL1K/00020910/7 położona w obrębie geodezyjnym Leginy gm. Reszel zabudowana budynkiem według ewidencji mieszkalnym Nr 61 (budynek po byłej szkole) o pow. użytkowej 394,62 m2 z piwnicą o pow. 33,86 m2  wraz z 2 budynkami gospodarczymi o łącznej pow. użytkowej  106,78 m2   posadowionymi na w/w działce

§ 2 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

Treść aktu