Wersja obowiązująca z dnia

ZARZĄDZENIE Nr 123/2019 Burmistrza Reszla z dnia 22 października 2019r. w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przeprowadzenia przetargu w  ramach udzielania zamówień publicznych na: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel i dróg powiatowych na terenie miasta Reszel w roku 2019”

Informacje dodatkowe:

ZARZĄDZENIE Nr 123/ 2019
Burmistrza Reszla
z dnia 22 października 2019r.

w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przeprowadzenia przetargu w  ramach udzielania zamówień publicznych na: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel i dróg powiatowych na terenie miasta Reszel w roku 2019”

Na podstawie art. 19 ust. 2, art. 20 i art. 21  ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.)

p o w o ł u j ę

  1. Komisję przetargową w składzie :
    1. Piotr Chamik        - Przewodniczący
    2. Marek Płócienniczak   - Członek
    3. Grażyna Gałka       - Członek
    4. Paulina Boroszko     - Sekretarz    

do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na: 
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel i dróg powiatowych na terenie miasta Reszel w roku 2019”

Otwarcie ofert nastąpi 28 października 2019r. o godz. 10:30.

  1. Organizację, tryb pracy oraz zakres obowiązków komisji przetargowej określa regulamin pracy komisji przetargowej stanowiący załącznik nr 1 do zarządzenia.
  2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

Treść aktu