Wersja obowiązująca z dnia
ZARZĄDZENIE Nr 123/2019 Burmistrza Reszla z dnia 22 października 2019r. w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przeprowadzenia przetargu w ramach udzielania zamówień publicznych na: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel i dróg powiatowych na terenie miasta Reszel w roku 2019”
Informacje dodatkowe:
ZARZĄDZENIE Nr 123/ 2019
Burmistrza Reszla
z dnia 22 października 2019r.
w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przeprowadzenia przetargu w ramach udzielania zamówień publicznych na: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel i dróg powiatowych na terenie miasta Reszel w roku 2019”
Na podstawie art. 19 ust. 2, art. 20 i art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.)
p o w o ł u j ę
- Komisję przetargową w składzie :
- Piotr Chamik - Przewodniczący
- Marek Płócienniczak - Członek
- Grażyna Gałka - Członek
- Paulina Boroszko - Sekretarz
do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na:
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel i dróg powiatowych na terenie miasta Reszel w roku 2019”
Otwarcie ofert nastąpi 28 października 2019r. o godz. 10:30.
- Organizację, tryb pracy oraz zakres obowiązków komisji przetargowej określa regulamin pracy komisji przetargowej stanowiący załącznik nr 1 do zarządzenia.
- Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.