Wersja obowiązująca z dnia
ZARZĄDZENIE Nr 140/2019 Burmistrza Reszla z dnia 26 listopada 2019r. w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przeprowadzenia przetargu w ramach udzielenia zamówień publicznych na: ,,Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Reszel”
Informacje dodatkowe:
ZARZĄDZENIE Nr 140/ 2019
Burmistrza Reszla
z dnia 26 listopada 2019r.
w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przeprowadzenia przetargu w ramach udzielenia zamówień publicznych na: ,,Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Reszel”
Na podstawie art. 19 ust. 2, art. 20 i art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843)
powołuję
- Komisję przetargową w składzie :
- Jerzy Bajorek - Przewodniczący
- Piotr Chamik - Zastępca Przewodniczącego
- Małgorzata Stadnik - Członek
- Paulina Boroszko - Sekretarz
do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:
,,Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Reszel”
Otwarcie ofert nastąpi 29 listopada 2019 r. o godz. 1230.
- Organizację, tryb pracy oraz zakres obowiązków komisji przetargowej określa regulamin pracy komisji przetargowej stanowiący załącznik nr 1 do zarządzenia.
- Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.