Wersja obowiązująca z dnia

ZARZĄDZENIE Nr 140/2019 Burmistrza Reszla z dnia 26 listopada 2019r. w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przeprowadzenia przetargu w ramach udzielenia zamówień publicznych na: ,,Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Reszel”

Informacje dodatkowe:

ZARZĄDZENIE Nr 140/ 2019
Burmistrza Reszla
z dnia 26 listopada 2019r.

w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przeprowadzenia przetargu w ramach udzielenia zamówień publicznych na: ,,Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Reszel”

Na podstawie art. 19 ust. 2, art. 20 i art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843)

powołuję

  1. Komisję przetargową w składzie :
    1. Jerzy Bajorek                      - Przewodniczący
    2. Piotr Chamik                                - Zastępca Przewodniczącego
    3. Małgorzata Stadnik                             - Członek
    4. Paulina Boroszko                    - Sekretarz    

do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:
,,Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Reszel”

Otwarcie ofert nastąpi 29 listopada 2019 r. o godz. 1230.

  1. Organizację, tryb pracy oraz zakres obowiązków komisji przetargowej określa regulamin pracy komisji przetargowej stanowiący załącznik nr 1 do zarządzenia.
  2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


 

Załączniki

Treść aktu