Zarządzenie Nr 21/2020 Burmistrza Reszla z dnia 02 kwietnia 2020 roku w sprawie: zmian w organizacji pracy Urzędu Gminy w Reszlu na czas stanu epidemii
Informacje dodatkowe:
Zarządzenie Nr 21/2020
Burmistrza Reszla
z dnia 02 kwietnia 2020 roku
w sprawie: zmian w organizacji pracy Urzędu Gminy w Reszlu na czas stanu epidemii
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506, w związku z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii (Dz. U. z 2020 r. poz. 491 z późn.zm)
zarządzam co następuje:
§ 1.1.W okresie od dnia 02 kwietnia 2020 r. do odwołania Urząd Gminy w Reszlu wykonuje swoje zadania w sposób wyłączający bezpośrednią obsługę interesantów.
2.Wszelkie dokumenty i wnioski do Urzędu należy składać:
1) elektronicznie z wykorzystaniem:
- platformy ePUAP www.epuap.gov.pl , lub
- platformy e-usług www.euslugi.gminareszel.pl , lub
2) za pośrednictwem poczty, lub
3) przez umieszczenie w pojemniku ustawionym przy wejściach do Urzędu przy ul. Rynek 24.
§2.1.Ograniczenie, o którym mowa w § 1 nie ma zastosowania do bieżącej rejestracji zgonów i sporządzania aktów zgonu.
2.Pozostałe sprawy z zakresu stanu cywilnego załatwiane będą wyłącznie po uprzednim telefonicznym umówieniu się z pracownikiem USC pod nr tel. 89 755 39 06.
§3. Z zastrzeżeniem § 2, pracownicy Urzędu realizują niezbędne kontakty z interesantami Urzędu telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, poprzez numery telefoniczne i adresy poczty elektronicznej zamieszczone na stronie podmiotowej BIP Urzędu w godz. 7.30 – 14.00.
§ 4. 1. Kasa w Urzędzie Gminy w Reszlu nieczynna do odwołania.
2. Podatki i opłaty lokalne można wpłacać:
1) za pomocą platformy e-usług (www.euslugi.gminareszel.pl)
2) na poczcie lub w banku na rachunek bankowy Gminy Reszel
Bank Spółdzielczy w RESZLU 04 8851 0008 2001 0000 0101 0001
§ 5.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.