Wersja obowiązująca z dnia

Zarządzenie Nr 5/2020 Burmistrza Reszla z dnia 30 stycznia 2020 r. w sprawie powołania komisji ds. brakowania blankietów – druków ścisłego zarachowania, na których wydawane są  odpisy aktów stanu cywilnego oraz zaświadczenia w  Urzędzie Stanu Cywilnego w Reszlu

Informacje dodatkowe:

Zarządzenie Nr 5/2020
Burmistrza Reszla
z dnia 30 stycznia 2020 r.

w sprawie powołania komisji ds. brakowania blankietów – druków ścisłego zarachowania, na których wydawane są  odpisy aktów stanu cywilnego oraz zaświadczenia w  Urzędzie Stanu Cywilnego w Reszlu

Na podstawie art. 33 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2019 roku, poz. 506 z późn. zm.)

zarządzam, co następuje: 

§ 1

1. Powołuję komisję ds. brakowania blankietów, na których wydawane są  odpisy aktów stanu cywilnego oraz zaświadczenia przez Urząd Stanu Cywilnego w Reszlu w
następującym składzie:

1. Lucyna Macełko -  Przewodnicząca Komisji
2. Emilia Pieniak -  Członek Komisji
3. Krystyna Rejnat -  Członek Komisji

§ 2

1. Komisja dokonuje fizycznego zniszczenia  wskazanych w § 1 ust. 1 blankietów – druków ścisłego zarachowania, które zostały błędnie wydrukowane lub uszkodzone. Brakowanie blankietów polegać ma na zniszczeniu ich w niszczarce w sposób uniemożliwiający ich identyfikację i użycie oraz sporządzenia przez powołaną komisję protokołu brakowania zgodnie z załącznikiem nr 1 do Zarządzenia.

2. Czynności brakowania blankietów, na których wydawane są odpisy i zaświadczenia  należy dokonywać  kwartalnie tj. w terminie do 10 dnia po zakończeniu danego kwartału.

3. Komisja sporządza protokół brakowania blankietów stanowiący załącznik nr 1 do zarządzenia.

§ 3

Wykonanie zarządzenia powierza się  Kierownikowi Urzędu Stanu Cywilnego w Reszlu.

§ 4

Nadzór nad wykonaniem zarządzenia pełni Burmistrz Reszla.

§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. 
 

Załączniki

Treść aktu