Zarządzenie Nr 5/2020 Burmistrza Reszla z dnia 30 stycznia 2020 r. w sprawie powołania komisji ds. brakowania blankietów – druków ścisłego zarachowania, na których wydawane są odpisy aktów stanu cywilnego oraz zaświadczenia w Urzędzie Stanu Cywilnego w Reszlu
Informacje dodatkowe:
Zarządzenie Nr 5/2020
Burmistrza Reszla
z dnia 30 stycznia 2020 r.
w sprawie powołania komisji ds. brakowania blankietów – druków ścisłego zarachowania, na których wydawane są odpisy aktów stanu cywilnego oraz zaświadczenia w Urzędzie Stanu Cywilnego w Reszlu
Na podstawie art. 33 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2019 roku, poz. 506 z późn. zm.)
zarządzam, co następuje:
§ 1
1. Powołuję komisję ds. brakowania blankietów, na których wydawane są odpisy aktów stanu cywilnego oraz zaświadczenia przez Urząd Stanu Cywilnego w Reszlu w
następującym składzie:
1. Lucyna Macełko - Przewodnicząca Komisji
2. Emilia Pieniak - Członek Komisji
3. Krystyna Rejnat - Członek Komisji
§ 2
1. Komisja dokonuje fizycznego zniszczenia wskazanych w § 1 ust. 1 blankietów – druków ścisłego zarachowania, które zostały błędnie wydrukowane lub uszkodzone. Brakowanie blankietów polegać ma na zniszczeniu ich w niszczarce w sposób uniemożliwiający ich identyfikację i użycie oraz sporządzenia przez powołaną komisję protokołu brakowania zgodnie z załącznikiem nr 1 do Zarządzenia.
2. Czynności brakowania blankietów, na których wydawane są odpisy i zaświadczenia należy dokonywać kwartalnie tj. w terminie do 10 dnia po zakończeniu danego kwartału.
3. Komisja sporządza protokół brakowania blankietów stanowiący załącznik nr 1 do zarządzenia.
§ 3
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Urzędu Stanu Cywilnego w Reszlu.
§ 4
Nadzór nad wykonaniem zarządzenia pełni Burmistrz Reszla.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.