Zarządzenie Nr 118/2019 Burmistrza Reszla z dnia 02 października 2019 r. w sprawie: powołania Komisji do przeprowadzenia przetargu na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Gminy Reszel.
Informacje dodatkowe:
Zarządzenie Nr 118/2019
Burmistrza Reszla
z dnia 02 października 2019 r.
w sprawie: powołania Komisji do przeprowadzenia przetargu na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Gminy Reszel.
Na podstawie § 8 ust. 1-2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 roku w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz. U.2014. 1490.) w związku z art. 28 ust. 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( tekst jednolity Dz. U. 2018. 2204 ze zm.)
p o w o ł u j e:
§ 1 Komisję w składzie:
1) Piotr Chamik – Przewodniczący komisji
2) Grażyna Gałka – Sekretarz Komisji
3) Marek Płócienniczak – Członek Komisji
4) Magdalena Drapała – Członek komisji
do przeprowadzenia przetargu w dniu 02.10.2019 r. w Urzędzie Gminy w Reszlu o godz. 1100 na zbycie nieruchomości stanowiących własność Gminy Reszel tj.:
- lokal mieszkalny Nr 2 położony na I piętrze (poddasze) z lewej strony o pow. 33,48 m2 w budynku Nr 9, I piętrowym składający się z: - 2 pokoi, kuchni z umywalką, WC wraz z przynależną piwnicą o pow. 4,80 m2 oraz udział w ilości 17/100 w działce oznaczonej numerem geodezyjnym 81/10 o pow. 425 m2 KW OL1K/00042758/3 położonej w Reszlu przy ul. Warmińskiej 9,obręb 2.
§ 2 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.