Wersja nieobowiązująca z dnia

Zarządzenie Nr 112/2017 Burmistrza Reszla z dnia 20 listopada 2017 roku w sprawie: autopoprawki do projektu budżetu na 2018 rok

Informacje dodatkowe:

Zarządzenie Nr 112/2017
Burmistrza Reszla
z dnia 20 listopada 2017 roku

w sprawie: autopoprawki  do projektu budżetu na 2018 rok

Na podstawie art.  238 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r.- o finansach publicznych (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 2077)

Zarządza się, co następuje:

§ 1.1.W projekcie Uchwały w sprawie uchwalenia  budżetu gminy Reszel na 2018 rok wprowadza się  następujące zmiany:

1) § 3 projektu uchwały w sprawie uchwalenia budżetu gminy Reszel na  2018 rok otrzymuje brzmienie:
 „§ 3. Deficyt budżetu gminy w wysokości 4 470 771,11 zł zostanie pokryty przychodami  pochodzącymi z:

- wolnych środków, jako nadwyżki  środków pieniężnych na rachunku bieżącym  budżetu gminy, wynikających z rozliczeń kredytów i  pożyczek z lat ubiegłych w kwocie 526 065,11 zł, 
- kredytów i pożyczek w kwocie 3 944 706,00 zł.”

2) § 14 projektu uchwały w sprawie uchwalenia budżetu gminy Reszel na  2018 rok otrzymuje brzmienie:
„§ 14. 1. Rezerwa ogólna wynosi  41 000,00 zł.
2. Rezerwa celowa wynosi 189 000,00 zł, z tego:
a) 83 000,00 zł na odprawy pracowników samorządowych,
b) 106 000,00 zł na zarządzanie kryzysowe.”

3) Opis do uzasadnienia projektu budżetu na 2018 rok, na str. 78 w dziale 758 – Różne rozliczenia, otrzymuje brzmienie:

„ Planowane rezerwy wynoszą  230 000,00 zł
w tym:
1. rezerwa ogólna                                            -   41 000,00 zł
2. Rezerwa celowa wynosi                                 - 189 000,00 zł
1) na odprawy pracowników samorządowych  -   83 000,00 zł
b) na zarządzanie kryzysowe                           - 106 000,00 zł ”.

3) Załączniki Nr 4 do uchwały w sprawie uchwalenia budżetu gminy Reszel na  2018 rok otrzymuje brzmienie jak załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia.

4) Załączniki Nr 9 do uchwały w sprawie uchwalenia budżetu gminy Reszel na  2018 rok otrzymuje brzmienie jak załącznik Nr 2 do niniejszego zarządzenia.

§ 2. Zarządzenie przedkłada się Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Olsztynie oraz Radzie Miejskiej w Reszlu.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty w Gminie Reszel.

Załączniki

Treść aktu

Załączniki

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.