Wersja obowiązująca z dnia
Wspólne posiedzenie Komisji stałych Rady Miejskiej w Reszlu, 04 grudnia 2025r.
INFORMACJA
PRZEWODNICZĄCY RADY MIEJSKIEJ W RESZLU
PODAJE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI, ŻE WSPÓLNE POSIEDZENIE KOMISJI STAŁYCH RADY MIEJSKIEJ W RESZLU ODBĘDZIE SIĘ 04 GRUDNIA 2025R. O GODZ. 13.30
W SALI KONFERENCYJNEJ URZĘDU GMINY
PROPONOWANY PORZĄDEK POSIEDZENIA :
- Otwarcie posiedzenia
- Przyjęcie porządku posiedzenia.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
- Rozpatrzenie i zaopiniowanie materiałów na XXIII-ą Sesję Rady Miejskiej
1) Projekt WPF na lata 2026-2037;
2) Projekt budżetu gminy na 2026 rok;
3) Projekty uchwał w sprawach:
- wprowadzenia odstępstw od zakazu spożywania napojów alkoholowych w miejscach publicznych na terenie Gminy Reszel,
- powierzenia przez Gminę Reszel zadania publicznego polegającego na organizacji publicznego transportu zbiorowego,
- powierzenia przez Gminę Reszel zadania publicznego polegającego na organizacji publicznego transportu zbiorowego,
- udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Kętrzyńskiemu w 2026 roku,
- wydatków budżetu gminy, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2024,
- zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Reszel na lata 2025-2037,
- zmiany budżetu gminy na 2025 rok.
- Sprawy różne.
- Zamknięcie posiedzenia.
Przewodniczący Rady Miejskiej
w Reszlu
/-/ Andrzej Adamiak
Reszel, dnia 27.11.2025r.