Wersja obowiązująca z dnia

Wspólne posiedzenie Komisji stałych Rady Miejskiej w Reszlu, 04 grudnia 2025r.

INFORMACJA

PRZEWODNICZĄCY RADY  MIEJSKIEJ W  RESZLU

PODAJE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI, ŻE WSPÓLNE POSIEDZENIE  KOMISJI STAŁYCH RADY MIEJSKIEJ W RESZLU ODBĘDZIE SIĘ 04 GRUDNIA 2025R. O GODZ. 13.30

W  SALI KONFERENCYJNEJ URZĘDU GMINY

PROPONOWANY PORZĄDEK POSIEDZENIA  :

  1. Otwarcie posiedzenia
  2. Przyjęcie porządku posiedzenia.
  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
  4. Rozpatrzenie i zaopiniowanie materiałów na XXIII-ą Sesję Rady Miejskiej

    1) Projekt WPF na lata 2026-2037;

         2) Projekt budżetu gminy na 2026 rok;

         3) Projekty uchwał w sprawach:

  1. wprowadzenia odstępstw od zakazu spożywania napojów alkoholowych w miejscach publicznych na terenie Gminy Reszel,
  2. powierzenia przez Gminę Reszel zadania publicznego polegającego na organizacji publicznego transportu zbiorowego,
  3. powierzenia przez Gminę Reszel zadania publicznego polegającego na organizacji publicznego transportu zbiorowego,
  4. udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Kętrzyńskiemu w 2026 roku,
  5. wydatków budżetu gminy, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2024,
  6. zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Reszel na lata  2025-2037,
  7. zmiany  budżetu gminy na 2025 rok.
  1. Sprawy różne.
  2. Zamknięcie posiedzenia.

 

           Przewodniczący Rady Miejskiej
                               w Reszlu

                    /-/ Andrzej Adamiak

Reszel, dnia  27.11.2025r.

Załączniki

  • Komisje_25_12_04
    format: pdf, rozmiar: 493.25 KB, data dodania: