Wersja nieobowiązująca z dnia
Ogłoszenie o XXI-ej Sesji Rady Miejskiej w Reszlu, która odbędzie się w dniu 29 października 2025r.
OGŁOSZENIE
PRZEWODNICZĄCY RADY MIEJSKIEJ W RESZLU
ZAWIADAMIA,
ŻE XXI-a SESJA RADY MIEJSKIEJ W RESZLU,
ODBĘDZIE SIĘ W DNIU 29 PAŹDZIERNIKA 2025r. O GODZ. 16.00
W SALI KONFERENCYJNEJ URZĘDU GMINY W RESZLU
PROPONOWANY PORZĄDEK OBRAD:
- Otwarcie obrad XXI-ej sesji Rady Miejskiej w Reszlu.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
- Informacja Burmistrza z realizacji bieżących zadań Gminy za okres między sesjami.
- Zapytania i wolne wnioski.
- Podjęcie uchwał w sprawach:
- przyjęcia „Aktualizacji projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Gminy Reszel na lata 2025 - 2039”,
- opłaty od posiadania psów na rok podatkowy 2026,
- opłaty targowej na rok podatkowy 2026,
- zwolnienia z opłaty targowej,
- stawek w podatku od nieruchomości na rok podatkowy 2026,
- przejęcia przez Gminę Reszel zadania bieżącego utrzymania dróg kategorii powiatowej położonych w granicach administracyjnych miasta Reszel,
- zmiany uchwały w sprawie określania zasad gospodarowania gminnym zasobem nieruchomości Gminy Reszel,
- zmiany do uchwały w sprawie powierzenia przez Gminę Reszel zadania publicznego polegającego na organizacji publicznego transportu zbiorowego,
- zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Reszel na lata 2025-2037,
- zmiany budżetu gminy na 2025 rok,
- ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Reszla.
- Informacja Burmistrza Reszla i Przewodniczącego Rady Miejskiej w Reszlu o oświadczeniach majątkowych.
- Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2024/2025.
- Sprawy różne.
- Zamknięcie obrad.
Przewodniczący Rady Miejskiej w Reszlu
/-/ Andrzej Adamiak