Wersja obowiązująca z dnia
Informacja w sprawie wspólnego posiedzenia Komisji Stałych Rady Miejskiej w Reszlu, które odbędzie się w dniu 27 października 2025r.
INFORMACJA
PRZEWODNICZĄCY RADY MIEJSKIEJ W RESZLU
PODAJE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI INFORMACJĘ,
ŻE WSPÓLNE POSIEDZENIE KOMISJI STAŁYCH
RADY MIEJSKIEJ W RESZLU ODBĘDZIE SIĘ
27 PAŹDZIERNIKA 2025 R. O GODZ. 13.00
W SALI KONFERENCYJNEJ URZĘDU GMINY
PROPONOWANY PORZĄDEK POSIEDZENIA:
- Otwarcie posiedzenia.
- Przyjęcie porządku posiedzenia.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
- Rozpatrzenie i zaopiniowanie materiałów na XXI-ą Sesję Rady Miejskiej:
- Projekt uchwały w sprawie: przyjęcia „Aktualizacji projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Gminy Reszel na lata 2025 - 2039”.
- Projekt uchwały w sprawie: przejęcia przez Gminę Reszel zadania bieżącego utrzymania dróg kategorii powiatowej położonych w granicach administracyjnych miasta Reszel.
- Projekt uchwały w sprawie: zmiany uchwały w sprawie określania zasad gospodarowania gminnym zasobem nieruchomości Gminy Reszel.
- Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2024/2025.
- Projekt uchwały w sprawie: zmiany do uchwały w sprawie powierzenia przez Gminę Reszel zadania publicznego polegającego na organizacji publicznego transportu zbiorowego.
- Projekt uchwały w sprawie: opłaty od posiadania psów na rok podatkowy 2026.
- Projekt uchwały w sprawie: opłaty targowej na rok podatkowy 2026.
- Projekt uchwały w sprawie: zwolnienia z opłaty targowej.
- Projekt uchwały w sprawie: stawek w podatku od nieruchomości na rok podatkowy 2026.
- Projekt uchwały w sprawie: zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Reszel na lata 2025-2037.
- Projekt uchwały w sprawie: zmian budżetu gminy na 2025 rok.
- Projekt uchwały w sprawie: ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Reszla.
- Sprawy różne.
- Zamknięcie posiedzenia.
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Reszlu
/-/ Andrzej Adamiak