Wersja obowiązująca z dnia

Nabór kandydatów na członków Młodzieżowej Rady Miejskiej w Reszlu na pierwszą kadencję 2025 – 2028

Burmistrz Reszla ogłasza nabór kandydatów na członków Młodzieżowej Rady Miejskiej w Reszlu na pierwszą kadencję 2025 – 2028

  1. Nabór kandydatów prowadzony jest w terminie od dnia 15 października 2025 r. do dnia 22 października 2025r. 
  2. W skład Młodzieżowej Rady wchodzi do 11 Radnych, ale nie mniej niż 7.
  3. Kadencja Młodzieżowej Rady trwa trzy lata, licząc od dnia ogłoszenia wyników wyborów.
  4. Kandydatem na Radnego może być osoba, która w dniu zgłoszenia spełnia następujące warunki:
    1. jest mieszkańcem Miasta i Gminy Reszel,
    2. w dniu wyborów ukończyła co najmniej 14 lat, ale nie ukończyła 23 roku życia,
    3. nie jest karana i nie toczy się wobec niej żadne postępowanie karne,
    4. wyraża zgodę na kandydowanie oraz działalność w Młodzieżowej Radzie Miejskiej (w przypadku osób niepełnoletnich zgodę wyraża także rodzic lub opiekun prawny).
    5. uzyska listę poparcia 15 osób zamieszkałych na terenie Gminy Reszel, w wieku od 14 do 22 lat,
    6. wyrazi zgodę na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do przeprowadzenia wyborów.
  5. Zgłoszenie następuje poprzez wypełnienie przez kandydata formularza zgłoszeniowego oraz pozostałych dokumentów, a następnie złożenie ich w formie papierowej osobiście w kancelarii Urzędu Gminy w Reszlu, w nie przekraczalnym terminie do 22 października 2025r.
  6. Koperta ze zgłoszeniem winna być zamknięta i opatrzona dopiskiem „Młodzieżowa Rada Miejska w Reszlu”.
  7. Działalność w Młodzieżowej Radzie ma charakter społeczny i jest nieodpłatna.
  8. Osoby zainteresowane zgłoszeniem swojej kandydatury, proszone są o zapoznanie się ze Statutem Młodzieżowej Rady Miejskiej w Reszlu stanowiącym załącznik do Uchwały Nr XIX/116/2025 Rady Miejskiej w Reszlu z dnia 27 sierpnia 2025 roku w sprawie powołania Młodzieżowej Rady Miejskiej w Reszlu.

Poniżej niezbędne formularze oraz pozostałe dokumenty:

Załączniki