Wersja obowiązująca z dnia
Nabór kandydatów na członków Młodzieżowej Rady Miejskiej w Reszlu na pierwszą kadencję 2025 – 2028
Burmistrz Reszla ogłasza nabór kandydatów na członków Młodzieżowej Rady Miejskiej w Reszlu na pierwszą kadencję 2025 – 2028
- Nabór kandydatów prowadzony jest w terminie od dnia 15 października 2025 r. do dnia 22 października 2025r.
- W skład Młodzieżowej Rady wchodzi do 11 Radnych, ale nie mniej niż 7.
- Kadencja Młodzieżowej Rady trwa trzy lata, licząc od dnia ogłoszenia wyników wyborów.
- Kandydatem na Radnego może być osoba, która w dniu zgłoszenia spełnia następujące warunki:
- jest mieszkańcem Miasta i Gminy Reszel,
- w dniu wyborów ukończyła co najmniej 14 lat, ale nie ukończyła 23 roku życia,
- nie jest karana i nie toczy się wobec niej żadne postępowanie karne,
- wyraża zgodę na kandydowanie oraz działalność w Młodzieżowej Radzie Miejskiej (w przypadku osób niepełnoletnich zgodę wyraża także rodzic lub opiekun prawny).
- uzyska listę poparcia 15 osób zamieszkałych na terenie Gminy Reszel, w wieku od 14 do 22 lat,
- wyrazi zgodę na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do przeprowadzenia wyborów.
- Zgłoszenie następuje poprzez wypełnienie przez kandydata formularza zgłoszeniowego oraz pozostałych dokumentów, a następnie złożenie ich w formie papierowej osobiście w kancelarii Urzędu Gminy w Reszlu, w nie przekraczalnym terminie do 22 października 2025r.
- Koperta ze zgłoszeniem winna być zamknięta i opatrzona dopiskiem „Młodzieżowa Rada Miejska w Reszlu”.
- Działalność w Młodzieżowej Radzie ma charakter społeczny i jest nieodpłatna.
- Osoby zainteresowane zgłoszeniem swojej kandydatury, proszone są o zapoznanie się ze Statutem Młodzieżowej Rady Miejskiej w Reszlu stanowiącym załącznik do Uchwały Nr XIX/116/2025 Rady Miejskiej w Reszlu z dnia 27 sierpnia 2025 roku w sprawie powołania Młodzieżowej Rady Miejskiej w Reszlu.
Poniżej niezbędne formularze oraz pozostałe dokumenty: