Wersja obowiązująca z dnia
Informacja w sprawie posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Reszlu, które odbędzie się w dniu 09 września 2025r.
INFORMACJA
PRZEWODNICZĄCY RADY MIEJSKIEJ W RESZLU
PODAJE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI,
ŻE 9 WRZEŚNIA 2025r.
ODBĘDZIE SIĘ POSIEDZENIE
KOMISJI SKARG, WNIOSKÓW I PETYCJI
RADY MIEJSKIEJ W RESZLU
o godz. 15.30 wizja lokalna, po czym kontynuacja posiedzenia w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Reszlu.
PROPONOWANY PORZĄDEK POSIEDZENIA:
- Otwarcie posiedzenia.
- Przyjęcie porządku posiedzenia
- Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia
- Wizja lokalna w lokalu przy udziale administratora/zarządcy.
- Rozpatrzenie wniosku mieszkańca
- Sprawy różne.
- Zamknięcie posiedzenia.