Wersja obowiązująca z dnia

Uzupełnienie aktu stanu cywilnego

Wymagane dokumenty
  1. Dowód osobisty wnioskodawcy (do wglądu)
  2. Wniosek o uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego
  3. Jeśli akt będzie uzupełniany na podstawie zagranicznego dokumentu stanu cywilnego - należy załączyć oryginalny dokument wraz z urzędowym tłumaczeniem
Miejsce złożenia dokumentów

Urząd Gminy /USC pok. nr 12, piętro 1/
ul. Rynek 24, 11-440 Reszel 

Opłaty
  • odpis zupełny po sprostowaniu – 39 zł
Opłatę skarbową należy uiścić w kasie Urzędu Gminy lub na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Reszlu:
  1. dla osób realizujących należności w kraju: Bank Spółdzielczy w RESZLU 04 8851 0008 2001 0000 0101 0001
  2. dla osób realizujących należności w bankach poza granicami kraju: SWIFT:POLU PL PR IBAN:PL 04 8851 0008 2001 0000 0101 0001

Potwierdzenie dokonania opłaty skarbowej należy dołączyć do wniosku.

Termin i sposób załatwienia

Niezwłocznie

Podstawa prawna

Art. 37 ustawy z dnia 28.11.2014 r. – Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz.U. z 2014 r., poz. 1741 z późn. zm.)

Uwagi

Uzupełnienie dokonuje się na podstawie innych aktów stanu cywilnego, akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego prowadzonych dla tego aktu i innych dokumentów mających wpływ na stan cywilny.