Wersja archiwalna z dnia
Informacja w sprawie wspólnego posiedzenia Komisji Stałych Rady Miejskiej w Reszlu, które odbędzie się w dniu 25 listopada 2024r.
INFORMACJA
PRZEWODNICZĄCY RADY MIEJSKIEJ W RESZLU
PODAJE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI INFORMACJĘ,
ŻE WSPÓLNE POSIEDZENIE KOMISJI STAŁYCH
RADY MIEJSKIEJ W RESZLU ODBĘDZIE SIĘ
25 LISTOPADA 2024R. O GODZ. 16.00
W SALI KONFERENCYJNEJ URZĘDU GMINY
PROPONOWANY PORZĄDEK POSIEDZENIA:
- Otwarcie posiedzenia.
- Przyjęcie porządku posiedzenia.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
- Rozpatrzenie i zaopiniowanie materiałów na X-tą Sesję Rady Miejskiej - projekty Uchwał w sprawach:
- podatku od środków transportowych na rok podatkowy 2025,
- przejęcia przez Gminę Reszel zadania utrzymania nawierzchni polegającego na wykonywaniu robót konserwacyjnych i porządkowych na drogach powiatowych położonych w granicach administracyjnych miasta Reszel,
- przejęcia przez Gminę Reszel zadania utrzymania nawierzchni polegającego na wykonywaniu robót konserwacyjnych i porządkowych na drogach powiatowych położonych w granicach administracyjnych miasta Reszel,
- ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla strażaków ratowników OSP i kandydatów na strażaków ratowników OSP,
- uchwalenia rocznego programu współpracy Gminy Reszel z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2025 rok,
- zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Reszel na lata 2024-2037,
- zmiany budżetu gminy na 2024 rok,
- rozpatrzenia skargi,
- rozpatrzenia wniosku.
- Sprawy różne.
- Zamknięcie posiedzenia.