Wersja archiwalna z dnia

Ogłoszenie o VIII-ej Sesji Rady Miejskiej w Reszlu, która odbędzie się w dniu 25 września 2024r.

OGŁOSZENIE

RADA MIEJSKA W RESZLU
PRZEWODNICZĄCY RADY MIEJSKIEJ W RESZLU ZAWIADAMIA, 
ŻE VIII-a SESJA RADY MIEJSKIEJ W RESZLU, 
ODBĘDZIE SIĘ W DNIU 25 WRZEŚNIA 2024r. 
O GODZ. 16.00 W SALI KONFERENCYJNEJ 
URZĘDU GMINY W RESZLU

PROPONOWANY PORZĄDEK OBRAD:

  1. Otwarcie obrad VIII-ej Sesji Rady Miejskiej w Reszlu.
  2. Przyjęcie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej Sesji.
  4. Informacja Burmistrza z realizacji bieżących zadań Gminy za okres między Sesjami.
  5. Zapytania i wolne wnioski.
  6. Podjęcie Uchwał w sprawach:
    1. zmiany Uchwały w sprawie: ustalenia wysokości diet oraz zasad wypłacania diet i zwrotu kosztów podróży służbowych radnym Rady Miejskiej w Reszlu oraz przewodniczącym organów wykonawczych jednostek pomocniczych – Sołtysom Sołectw Gminy Reszel;
    2. zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Reszel na lata 2024-2037;
    3. zmiany budżetu gminy na 2024 rok;
    4. rozpatrzenia wniosku;
    5. rozpatrzenia wniosku.
  7. Sprawy różne.
  8. Zamknięcie obrad.

Załączniki

Wersja archiwalna

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na stronę główną.

Strona główna