Wersja archiwalna z dnia

Informacja w sprawie wspólnego posiedzenia Komisji Stałych Rady Miejskiej w Reszlu w dniu 23 sierpnia 2024r.

INFORMACJA

PRZEWODNICZĄCY RADY MIEJSKIEJ W RESZLU
PODAJE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI INFORMACJĘ, 
ŻE WSPÓLNE POSIEDZENIE KOMISJI STAŁYCH 
RADY MIEJSKIEJ W RESZLU ODBĘDZIE SIĘ 
23 SIERPNIA 2024R. O GODZ. 16.00
W SALI KONFERENCYJNEJ URZĘDU GMINY
PROPONOWANY PORZĄDEK POSIEDZENIA:

  1. Otwarcie posiedzenia.
  2. Przyjęcie porządku posiedzenia. 
  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
  4. Rozpatrzenie i zaopiniowanie materiałów na VII-ą Sesję Rady Miejskiej:
    1. Sprawozdanie z pracy na stanowisku ds. Promocji Gminy Reszel za rok 2023 – zaproszony P. Karol Światłowski 
    2. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Przeciwdziałania Narkomanii oraz Uzależnieniom Behawioralnym na lata 2022-2025.
    3. Sprawozdanie z realizacji Programu Współpracy Gminy Reszel z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego za 2023 rok.
    4. Sprawozdanie za rok 2023 z działalności Środowiskowego Domu Samopomocy typu A,B,C,D w Reszlu – zaproszona P. Teresa Wojtkowska – Kierownik ŚDS w Reszlu.
    5. Sprawozdanie z działalności Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reszlu za 2023 rok oraz realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny i pieczy zastępczej wraz z bilansem potrzeb – zaproszona P. Patrycja Waszczuk – Ćwik – Kierownik MOPS w Reszlu.
    6. Ocena zasobów pomocy społecznej Gminy Reszel za 2023 rok.
    7. Podjęcie Uchwał w sprawach:
      1. uchwalenia Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej oraz Ochrony Osób Doznających Przemocy Domowej na lata 2024-20230,
      2. wyrażenia zgody na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy na okres 10 lat nieruchomości oznaczonej jako działka nr 200 (część), położonej w obrębie geodezyjnym 0008 Leginy, 
      3. zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Reszel na lata 2024-2037,
      4. zmiany budżetu gminy na 2024 rok,
      5. zmiany uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumień w sprawie powierzenia Gminie Reszel realizacji zadania publicznego w zakresie pomocy społecznej,
      6. odwołania Skarbnika Gminy Reszel,
      7. powołania Skarbnika Gminy Reszel.
  5. Sprawy różne.
  6. Zamknięcie posiedzenia.

Załączniki

  • Informacja
    format: pdf, rozmiar: 275.05 KB, data dodania:

Wersja archiwalna

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na stronę główną.

Strona główna