Wersja archiwalna z dnia

Informacja w sprawie posiedzenia Komisji Stałych Rady Miejskiej w Reszlu w dniu 24 czerwca 2024r.

INFORMACJA

PRZEWODNICZĄCY RADY MIEJSKIEJ W RESZLU
PODAJE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI INFORMACJĘ, 
ŻE WSPÓLNE POSIEDZENIE  KOMISJI STAŁYCH 
RADY MIEJSKIEJ W RESZLU ODBĘDZIE SIĘ 
24 CZERWCA 2024R. O GODZ. 16.00
W  SALI KONFERENCYJNEJ URZĘDU GMINY  

PROPONOWANY PORZĄDEK POSIEDZENIA:

  1. Otwarcie posiedzenia.
  2. Przyjęcie porządku posiedzenia. 
  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
  4. Rozpatrzenie i zaopiniowanie materiałów na V-tą Sesję Rady Miejskiej:
    1. Raport Gminnego Komendanta OSP o stanie ochrony przeciwpożarowej i ratownictwa oraz jednostkach OSP na terenie Gminy Reszel w 2023 roku – zaproszony Komendant Gminny OSP – P. Krzysztof Iwanow
    2. Sprawozdanie z działalności Komisariatu Policji  w Reszlu oraz informacja o stanie porządku i bezpieczeństwa publicznego na obszarze miasta i gminy Reszel za 2023 rok  - zaproszony P. Damian Jamrowski – Komendant Komisariatu Policji w Reszlu.
    3. Sprawozdanie z działalności Straży Miejskiej w Reszlu za 2023 rok – zaproszony P. Dariusz Alberski - Komendant Straży Miejskiej w Reszlu.
    4. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami na lata 2022-2025 dane za lata 2022-2023.
    5. Projekt uchwał w sprawie: uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Reszla w rejonie ul. Kolejowej.
  5. Sprawy różne.
  6. Zamknięcie posiedzenia.

Załączniki

  • Informacja
    format: pdf, rozmiar: 235.38 KB, data dodania:

Wersja archiwalna

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na stronę główną.

Strona główna