Wersja archiwalna z dnia

Informacja o posiedzeniu Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Reszlu, które odbędzie się 18 czerwca 2024r.

INFORMACJA

PRZEWODNICZĄCY RADY MIEJSKIEJ W RESZLU
PODAJE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI INFORMACJĘ,
ŻE W DNIU 18 CZERWCA 2024r. O GODZ. 16.00
W SALI KONFERENCYJNEJ URZĘDU GMINY
ODBĘDZIE SIĘ POSIEDZENIE KOMISJI SKARG, WNIOSKÓW I PETYCJI
RADY MIEJSKIEJ W RESZLU

PROPONOWANY PORZĄDEK POSIEDZENIA:

  1. Otwarcie posiedzenia.
  2. Przyjęcie porządku posiedzenia.
  3. Wybór zastępcy przewodniczącego komisji.
  4. Rozpatrzenie wniosku mieszkańca miasta w sprawie zakończonej inwestycji - budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w msc. Klewno wraz z przebudową stacji podnoszenia ciśnienia, Gmina Reszel.
  5. Sprawy różne.
  6. Zamknięcie posiedzenia.

Załączniki

  • Informacja
    format: pdf, rozmiar: 123.97 KB, data dodania:

Wersja archiwalna

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na stronę główną.

Strona główna