Wersja archiwalna z dnia
Informacja o wspólnym posiedzeniu Komisji Stałych Rady Miejskiej w Reszlu w dniu 15 maja 2024r.
INFORMACJA
PRZEWODNICZĄCY RADY MIEJSKIEJ W RESZLU
PODAJE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI INFORMACJĘ,
ŻE WSPÓLNE POSIEDZENIE KOMISJI STAŁYCH
RADY MIEJSKIEJ W RESZLU ODBĘDZIE SIĘ
15 MAJA 2024R. O GODZ. 16.00
W SALI KONFERENCYJNEJ URZĘDU GMINY
PROPONOWANY PORZĄDEK POSIEDZENIA:
- Otwarcie posiedzenia i wybór przewodniczącego posiedzenia.
- Przyjęcie proponowanego porządku posiedzenia.
- Rozpatrzenie i zaopiniowanie materiałów na II-ą Sesję Rady Miejskiej - projekty uchwał w sprawach:
- przyjęcia Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Reszel na lata 2024-2028 z perspektywą do 2032 roku,
- przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Reszel w 2024 roku,
- wyznaczenia dodatkowego przedstawiciela Gminy Reszel do Zgromadzenia Związku Gmin „Barcja”,
- delegowania dodatkowego przedstawiciela Gminy Reszel do Zgromadzenia Kętrzyńskiego Związku Międzygminnego – Gospodarka Odpadami,
- odwołania przedstawiciela Gminy Reszel wyznaczonego do prac w Stowarzyszeniu Lokalna Grupa Działania „Barcja”,
- zmiany do uchwały w sprawie: przystąpienia do Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Barcja” i wyznaczenia przedstawiciela do prac w Stowarzyszeniu,
- zmiany budżetu gminy na 2024 rok,
- wynagrodzenia Burmistrza Reszla.
- Sprawy różne.
- Zamknięcie posiedzenia.