Wersja archiwalna z dnia

Informacja o wspólnym posiedzeniu Komisji Stałych Rady Miejskiej w Reszlu w dniu 15 maja 2024r.

 INFORMACJA

PRZEWODNICZĄCY RADY MIEJSKIEJ W RESZLU
PODAJE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI INFORMACJĘ, 
ŻE WSPÓLNE POSIEDZENIE KOMISJI STAŁYCH 
RADY MIEJSKIEJ W RESZLU ODBĘDZIE SIĘ 
15 MAJA 2024R. O GODZ. 16.00
W SALI KONFERENCYJNEJ URZĘDU GMINY  

PROPONOWANY PORZĄDEK POSIEDZENIA:

  1. Otwarcie posiedzenia i wybór przewodniczącego posiedzenia.
  2. Przyjęcie proponowanego porządku posiedzenia.
  3. Rozpatrzenie i zaopiniowanie materiałów na II-ą Sesję Rady Miejskiej - projekty uchwał w sprawach:
    1. przyjęcia Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Reszel na lata 2024-2028 z perspektywą do 2032 roku,
    2. przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi  oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Reszel  w 2024 roku,
    3. wyznaczenia dodatkowego przedstawiciela Gminy Reszel do Zgromadzenia Związku Gmin „Barcja”,
    4. delegowania dodatkowego  przedstawiciela Gminy Reszel do Zgromadzenia Kętrzyńskiego Związku Międzygminnego – Gospodarka Odpadami,
    5. odwołania przedstawiciela Gminy Reszel wyznaczonego do prac w Stowarzyszeniu Lokalna Grupa Działania „Barcja”,
    6. zmiany do uchwały w sprawie: przystąpienia do Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Barcja” i wyznaczenia przedstawiciela do prac w Stowarzyszeniu,
    7. zmiany budżetu gminy na 2024 rok,
    8. wynagrodzenia Burmistrza Reszla. 
  4. Sprawy różne.
  5. Zamknięcie posiedzenia.
     

Załączniki

  • Informacja
    format: pdf, rozmiar: 203.91 KB, data dodania:

Wersja archiwalna

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na stronę główną.

Strona główna