Wersja archiwalna z dnia

Informacja o wspólnym posiedzeniu komisji stałych Rady Miejskiej w Reszlu w dniu 25 marca 2024r.

INFORMACJA

PRZEWODNICZĄCA RADY MIEJSKIEJ W RESZLU  
PODAJE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI INFORMACJĘ, 
ŻE WSPÓLNE POSIEDZENIE KOMISJI STAŁYCH 
RADY MIEJSKIEJ W RESZLU ODBĘDZIE SIĘ 
25 MARCA 2024R. O GODZ. 16.00
W SALI KONFERENCYJNEJ URZĘDU GMINY  

PROPONOWANY PORZĄDEK POSIEDZENIA:

  1. Otwarcie posiedzenia.
  2. Przyjęcie porządku posiedzenia. 
  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
  4. Rozpatrzenie i zaopiniowanie materiałów na LXXXVIII-ą Sesję Rady Miejskiej 
    1. Projekty Uchwał w sprawach:
      1. przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Reszel w 2024 roku,
      2. udzielenia pomocy finansowej Województwu Warmińsko-Mazurskiemu na dofinansowanie zadań związanych z funkcjonowaniem Biura Regionalnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Brukseli w 2024 roku,
      3. ustalenia wysokości oraz zasad wypłacania diet i zwrotu kosztów podróży służbowych radnym Rady Miejskiej w Reszlu oraz przewodniczącym organów wykonawczych jednostek pomocniczych – Sołtysom Sołectw Gminy Reszel,
      4. pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
      5. zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Reszel na lata  2024-2037,
      6. zmiany budżetu gminy na 2024 rok,
      7. rozpatrzenia skargi na Burmistrza Reszla,
    2. Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego za rok 2023. 
  5. Sprawy różne.
  6. Zamknięcie posiedzenia.

 

Załączniki

  • Informacja
    format: pdf, rozmiar: 209.4 KB, data dodania:

Wersja archiwalna

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na stronę główną.

Strona główna