Wersja archiwalna z dnia
Informacja o wspólnym posiedzeniu komisji stałych Rady Miejskiej w Reszlu w dniu 29 listopada 2023r.
INFORMACJA
PRZEWODNICZĄCA RADY MIEJSKIEJ W RESZLU
PODAJE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI INFORMACJĘ,
ŻE WSPÓLNE POSIEDZENIE KOMISJI STAŁYCH
RADY MIEJSKIEJ W RESZLU
ODBĘDZIE SIĘ W SALI KONFERENCYJNEJ
URZĘDU GMINY W RESZLU
W DNIU 29 LISTOPADA 2023r. O GODZ. 16.00
PROPONOWANY PORZĄDEK POSIEDZENIA:
- Otwarcie posiedzenia.
- Przyjęcie porządku posiedzenia.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
- Rozpatrzenie i zaopiniowanie materiałów na LXXXII-ą Sesję Rady Miejskiej - projekty uchwał w sprawach:
- ustalenia wysokości dopłat do dostarczonej wody i odprowadzonych ścieków na 2024 rok,
- uchwalenia Rocznego Programu Współpracy Gminy Reszel z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2024 rok,
- zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Reszel na lata 2023-2037,
- zmiany budżetu gminy na 2023 rok.
- Sprawy różne.
- Zamknięcie posiedzenia.