Wersja archiwalna z dnia

Informacja o wspólnym posiedzeniu komisji stałych Rady Miejskiej w Reszlu w dniu 29 listopada 2023r.

INFORMACJA

PRZEWODNICZĄCA RADY MIEJSKIEJ W RESZLU
PODAJE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI INFORMACJĘ,
ŻE WSPÓLNE POSIEDZENIE KOMISJI STAŁYCH 
RADY MIEJSKIEJ W RESZLU
ODBĘDZIE SIĘ W SALI KONFERENCYJNEJ 
URZĘDU GMINY W RESZLU
W DNIU 29 LISTOPADA 2023r. O GODZ. 16.00 

PROPONOWANY PORZĄDEK POSIEDZENIA:

  1. Otwarcie posiedzenia.
  2. Przyjęcie porządku posiedzenia. 
  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
  4. Rozpatrzenie i zaopiniowanie materiałów na LXXXII-ą Sesję Rady Miejskiej - projekty uchwał w sprawach:
    1. ustalenia wysokości dopłat do dostarczonej wody i odprowadzonych ścieków na 2024 rok,
    2. uchwalenia Rocznego Programu Współpracy Gminy Reszel z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2024 rok,
    3. zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Reszel na lata  2023-2037,
    4. zmiany budżetu gminy na 2023 rok.
  5. Sprawy różne.
  6. Zamknięcie posiedzenia.

Załączniki

  • Informacja
    format: pdf, rozmiar: 196.36 KB, data dodania:

Wersja archiwalna

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na stronę główną.

Strona główna