Wersja archiwalna z dnia

Informacja o wspólnym posiedzeniu komisji stałych Rady Miejskiej w Reszlu w dniu 13 listopada 2023r.

INFORMACJA

PRZEWODNICZĄCA RADY MIEJSKIEJ W RESZLU
PODAJE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI INFORMACJĘ,
ŻE WSPÓLNE POSIEDZENIE KOMISJI STAŁYCH 
RADY MIEJSKIEJ W RESZLU
ODBĘDZIE SIĘ W SALI KONFERENCYJNEJ 
URZĘDU GMINY W RESZLU
W DNIU 13 LISTOPADA 2023r. O GODZ. 16.00 

PROPONOWANY PORZĄDEK POSIEDZENIA:

  1. Otwarcie posiedzenia.
  2. Przyjęcie porządku posiedzenia. 
  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
  4. Rozpatrzenie i zaopiniowanie materiałów na LXXX-ą Sesję Rady Miejskiej - projekty uchwał w sprawach:
    1. zobowiązania organu wykonawczego do indywidualnego określania warunków sprzedaży nieruchomości gruntowych na rzecz ich użytkowników wieczystych,
    2. w sprawie: podatku od środków transportowych na rok podatkowy 2024,
    3. zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Reszel w obrębie Dębnik dla działki o nr 40/10,
    4. zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Reszel na lata 2023-2037,
    5. zmiany budżetu gminy na 2023 rok,
    6. rozpatrzenia skargi.
  5. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Reszel za rok szkolny 2022/2023.
  6. Sprawy różne.
  7. Zamknięcie posiedzenia.

Załączniki

  • Informacja
    format: pdf, rozmiar: 182.86 KB, data dodania:

Wersja archiwalna

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na stronę główną.

Strona główna