Wersja archiwalna z dnia
Informacja o wspólnym posiedzeniu komisji stałych Rady Miejskiej w Reszlu w dniu 13 listopada 2023r.
INFORMACJA
PRZEWODNICZĄCA RADY MIEJSKIEJ W RESZLU
PODAJE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI INFORMACJĘ,
ŻE WSPÓLNE POSIEDZENIE KOMISJI STAŁYCH
RADY MIEJSKIEJ W RESZLU
ODBĘDZIE SIĘ W SALI KONFERENCYJNEJ
URZĘDU GMINY W RESZLU
W DNIU 13 LISTOPADA 2023r. O GODZ. 16.00
PROPONOWANY PORZĄDEK POSIEDZENIA:
- Otwarcie posiedzenia.
- Przyjęcie porządku posiedzenia.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
- Rozpatrzenie i zaopiniowanie materiałów na LXXX-ą Sesję Rady Miejskiej - projekty uchwał w sprawach:
- zobowiązania organu wykonawczego do indywidualnego określania warunków sprzedaży nieruchomości gruntowych na rzecz ich użytkowników wieczystych,
- w sprawie: podatku od środków transportowych na rok podatkowy 2024,
- zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Reszel w obrębie Dębnik dla działki o nr 40/10,
- zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Reszel na lata 2023-2037,
- zmiany budżetu gminy na 2023 rok,
- rozpatrzenia skargi.
- Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Reszel za rok szkolny 2022/2023.
- Sprawy różne.
- Zamknięcie posiedzenia.