Wersja archiwalna z dnia

Informacja, o wspólnym posiedzeniu komisji stałych Rady Miejskiej w Reszlu w dniu 30 sierpnia 2023 r.

OGŁOSZENIE

RADA MIEJSKA W RESZLU
PRZEWODNICZĄCA RADY MIEJSKIEJ
ZAWIADAMIA, ŻE
WSPÓLNE POSIEDZENIE 
KOMISJI STAŁYCH RADY MIEJSKIEJ
ODBĘDZIE SIĘ W DNIU 30 sierpnia 2023 r. O GODZ. 16.00
W SALI KONFERENCYJNEJ URZĘDU GMINY W RESZLU

PROPONOWANY PORZĄDEK OBRAD:

  1. Otwarcie posiedzenia.
  2. Przyjęcie porządku posiedzenia. 
  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
  4. Rozpatrzenie i zaopiniowanie materiałów na LXXVI-ą Sesję Rady Miejskiej - projekty uchwał w sprawach:
    1. określenia zasad udzielania dotacji celowej z budżetu gminy na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w gminnej ewidencji zabytków, położonych na terenie Gminy Reszel w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków,
    2. zmiany Uchwały w sprawie  określenia wysokości opłat za korzystanie  z wychowania przedszkolnego w Przedszkolu Samorządowym wchodzącym  w skład Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Reszlu, dla którego organem  prowadzącym jest Gmina Reszel,
    3. zmiany uchwały w sprawie  trybu i sposobu powoływania i odwoływania członków zespołu interdyscyplinarnego 
    4. zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Reszel na lata  2023-2037,
    5. zmiany budżetu gminy na 2023 rok.
  5. Sprawy różne.
  6. Zamknięcie posiedzenia.

Załączniki

Wersja archiwalna

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na stronę główną.

Strona główna