Wersja archiwalna z dnia
Informacja, o wspólnym posiedzeniu komisji stałych Rady Miejskiej w Reszlu w dniu 30 sierpnia 2023 r.
OGŁOSZENIE
RADA MIEJSKA W RESZLU
PRZEWODNICZĄCA RADY MIEJSKIEJ
ZAWIADAMIA, ŻE
WSPÓLNE POSIEDZENIE
KOMISJI STAŁYCH RADY MIEJSKIEJ
ODBĘDZIE SIĘ W DNIU 30 sierpnia 2023 r. O GODZ. 16.00
W SALI KONFERENCYJNEJ URZĘDU GMINY W RESZLU
PROPONOWANY PORZĄDEK OBRAD:
- Otwarcie posiedzenia.
- Przyjęcie porządku posiedzenia.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
- Rozpatrzenie i zaopiniowanie materiałów na LXXVI-ą Sesję Rady Miejskiej - projekty uchwał w sprawach:
- określenia zasad udzielania dotacji celowej z budżetu gminy na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w gminnej ewidencji zabytków, położonych na terenie Gminy Reszel w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków,
- zmiany Uchwały w sprawie określenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego w Przedszkolu Samorządowym wchodzącym w skład Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Reszlu, dla którego organem prowadzącym jest Gmina Reszel,
- zmiany uchwały w sprawie trybu i sposobu powoływania i odwoływania członków zespołu interdyscyplinarnego
- zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Reszel na lata 2023-2037,
- zmiany budżetu gminy na 2023 rok.
- Sprawy różne.
- Zamknięcie posiedzenia.