Wersja archiwalna z dnia

Informacja, o wspólnym posiedzeniu komisji stałych Rady Miejskiej w Reszlu.

 INFORMACJA
PRZEWODNICZĄCA  RADY MIEJSKIEJ W RESZLU
PODAJE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI INFORMACJĘ, 
ŻE WSPÓLNE POSIEDZENIE KOMISJI STAŁYCH 
RADY MIEJSKIEJ W RESZLU ODBĘDZIE SIĘ 
26 LIPCA 2023R. O GODZ. 15.30
W  SALI KONFERENCYJNEJ URZĘDU GMINY  

PROPONOWANY PORZĄDEK POSIEDZENIA:

  1. Otwarcie posiedzenia.
  2. Przyjęcie porządku posiedzenia. 
  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
  4. Rozpatrzenie i zaopiniowanie materiałów na LXXV-ą Sesję Rady Miejskiej - projekty uchwał w sprawach:
    1. trybu i sposobu powoływania i odwoływania członków zespołu interdyscyplinarnego, 
    2. uchylenia uchwały w sprawie powołania Zespołu do zaopiniowania kandydatów na ławników,
    3. zmiany uchwały w sprawie: określenia wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych, osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych na terenie Gminy Reszel,
    4. zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Reszel na lata 2023-2037,
    5. zmiany budżetu gminy na 2023 rok.
  5. Sprawy różne.
  6. Zamknięcie posiedzenia.
     

Załączniki

  • Informacja
    format: pdf, rozmiar: 202.28 KB, data dodania:

Wersja archiwalna

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na stronę główną.

Strona główna