Wersja archiwalna z dnia
Informacja, o wspólnym posiedzeniu komisji stałych Rady Miejskiej w Reszlu.
INFORMACJA
PRZEWODNICZĄCA RADY MIEJSKIEJ W RESZLU
PODAJE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI INFORMACJĘ,
ŻE WSPÓLNE POSIEDZENIE KOMISJI STAŁYCH
RADY MIEJSKIEJ W RESZLU ODBĘDZIE SIĘ
26 LIPCA 2023R. O GODZ. 15.30
W SALI KONFERENCYJNEJ URZĘDU GMINY
PROPONOWANY PORZĄDEK POSIEDZENIA:
- Otwarcie posiedzenia.
- Przyjęcie porządku posiedzenia.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
- Rozpatrzenie i zaopiniowanie materiałów na LXXV-ą Sesję Rady Miejskiej - projekty uchwał w sprawach:
- trybu i sposobu powoływania i odwoływania członków zespołu interdyscyplinarnego,
- uchylenia uchwały w sprawie powołania Zespołu do zaopiniowania kandydatów na ławników,
- zmiany uchwały w sprawie: określenia wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych, osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych na terenie Gminy Reszel,
- zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Reszel na lata 2023-2037,
- zmiany budżetu gminy na 2023 rok.
- Sprawy różne.
- Zamknięcie posiedzenia.