Wersja obowiązująca z dnia
Informacja Burmistrza Reszla w sprawie debaty nad raportem o stanie Gminy Reszel za 2022 r.
INFORMACJA BURMISTRZA RESZLA
Burmistrz Reszla informuje, że zgodnie z art. 28aa ust. 6 ustawy z dnia 8 marca o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r., poz. 40 ze zm.), w debacie nad Raportem o stanie Gminy, przedłożonym przez Burmistrza Reszla Radzie Miejskiej, mogą zabierać głos mieszkańcy gminy.
- Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos, składa do Przewodniczącego Rady Miejskiej pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób.
- Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany Raport o stanie gminy.
- Mieszkańcy dopuszczani są do głosu według kolejności zgłoszeń wpływających do Przewodniczącego Rady Miejskiej.
- Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15, chyba że Rada postanowi o zwiększeniu tej liczby.
Jednocześnie informuję, że Sesja Rady Miejskiej w Reszlu, na której rozpatrywany będzie Raport o stanie Gminy planowana jest nadzień 23 czerwca 2023 roku.
Niniejszą informacje podaje się do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie jej w Biuletynie Informacji Publicznej oraz w sposób zwyczajowo przyjęty w Gminie Reszel.