Wersja archiwalna z dnia

Informacja, o wspólnym posiedzeniu komisji stałych Rady Miejskiej w Reszlu.

INFORMACJA

PRZEWODNICZĄCA RADY MIEJSKIEJ W RESZLU  
PODAJE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI INFORMACJĘ, 
ŻE WSPÓLNE POSIEDZENIE KOMISJI STAŁYCH 
RADY MIEJSKIEJ W RESZLU ODBĘDZIE SIĘ 
23 MAJA 2023R. O GODZ. 16.00
W SALI KONFERENCYJNEJ URZĘDU GMINY  

PROPONOWANY PORZĄDEK POSIEDZENIA:

  1. Otwarcie posiedzenia.
  2. Przyjęcie porządku posiedzenia. 
  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
  4. Rozpatrzenie i zaopiniowanie materiałów na LXXII-ą Sesję Rady Miejskiej:
    1. Ocena zasobów pomocy społecznej Gminy Reszel za 2022 rok.
    2. Sprawozdanie z działalności Komisariatu Policji  w Reszlu za 2022 rok.
    3. Projekty uchwał w sprawach:
      1. określenia wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych, osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków  i transportu nieczystości ciekłych na terenie Gminy Reszel
      2. udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej na rzecz Powiatu Kętrzyńskiego na realizację zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa dróg powiatowych nr 3929N ul. Zientary-Malewskiej i nr 3900N ul. Gałczyńskiego w Reszlu,
      3. zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Reszel na lata  2023-2037,
      4. zmiany budżetu gminy na 2023 rok.
  5. Sprawy różne.
  6. Zamknięcie posiedzenia.

Załączniki

  • Informacja
    format: pdf, rozmiar: 207.26 KB, data dodania:

Wersja archiwalna

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na stronę główną.

Strona główna