Wersja archiwalna z dnia
Informacja, o wspólnym posiedzeniu komisji stałych Rady Miejskiej w Reszlu.
INFORMACJA
PRZEWODNICZĄCA RADY MIEJSKIEJ W RESZLU
PODAJE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI INFORMACJĘ,
ŻE WSPÓLNE POSIEDZENIE KOMISJI STAŁYCH
RADY MIEJSKIEJ W RESZLU ODBĘDZIE SIĘ
23 MAJA 2023R. O GODZ. 16.00
W SALI KONFERENCYJNEJ URZĘDU GMINY
PROPONOWANY PORZĄDEK POSIEDZENIA:
- Otwarcie posiedzenia.
- Przyjęcie porządku posiedzenia.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
- Rozpatrzenie i zaopiniowanie materiałów na LXXII-ą Sesję Rady Miejskiej:
- Ocena zasobów pomocy społecznej Gminy Reszel za 2022 rok.
- Sprawozdanie z działalności Komisariatu Policji w Reszlu za 2022 rok.
- Projekty uchwał w sprawach:
- określenia wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych, osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych na terenie Gminy Reszel
- udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej na rzecz Powiatu Kętrzyńskiego na realizację zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa dróg powiatowych nr 3929N ul. Zientary-Malewskiej i nr 3900N ul. Gałczyńskiego w Reszlu,
- zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Reszel na lata 2023-2037,
- zmiany budżetu gminy na 2023 rok.
- Sprawy różne.
- Zamknięcie posiedzenia.