Wersja archiwalna z dnia

Informacja, o wspólnym posiedzeniu komisji stałych Rady Miejskiej w Reszlu.

 

 

 

INFORMACJA

Przewodnicząca  Rady  Miejskiej w  Reszlu  podaje do publicznej wiadomości informację, że wspólnre posiedzenie  komisji stałych Rady Miejskiej w Reszlu odbędzie się 28 marca 2023r. o godz. 16.00 w  sali konferencyjnej Urzędu Gminy 

proponowany porządek posiedzenia :

  1. Otwarcie posiedzenia.
  2. Przyjęcie porządku posiedzenia.
  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
  4. Rozpatrzenie i zaopiniowanie materiałów na LXX-ą Sesję Rady Miejskiej:
  1. Raport Gminnego Komendanta OSP o stanie ochrony przeciwpożarowej i ratownictwa oraz jednostkach OSP na terenie Gminy Reszel w 2022 roku.
  2. Sprawozdanie za rok 2022 z działalności Środowiskowego Domu Samopomocy typu A,B,C,D w Reszlu.
  3. Projekty uchwał w sprawach:
  1. zmiany do uchwały w sprawie: ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego za udział w działaniach  ratowniczych, akcjach ratowniczych, szkoleniach lub ćwiczeniach  strażakom-ratownikom z terenu Gminy Reszel,
  2. zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Reszel na lata  2023-2033,
  3. zmiany  budżetu gminy na 2023 rok,
  4. rozpatrzenia petycji.
  5. Sprawy różne.
  6. Zamknięcie posiedzenia.

 

Przewodnicząca Rady Miejskiej w Reszlu    
Beata  Subocz

 

 

Reszel, dnia  21.03.2023r.

Załączniki

Wersja archiwalna

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na stronę główną.

Strona główna