Wersja archiwalna z dnia
Informacja, o wspólnym posiedzeniu komisji stałych Rady Miejskiej w Reszlu.
INFORMACJA
Przewodnicząca Rady Miejskiej w Reszlu podaje do publicznej wiadomości informację, że wspólnre posiedzenie komisji stałych Rady Miejskiej w Reszlu odbędzie się 28 marca 2023r. o godz. 16.00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy
proponowany porządek posiedzenia :
- Otwarcie posiedzenia.
- Przyjęcie porządku posiedzenia.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
- Rozpatrzenie i zaopiniowanie materiałów na LXX-ą Sesję Rady Miejskiej:
- Raport Gminnego Komendanta OSP o stanie ochrony przeciwpożarowej i ratownictwa oraz jednostkach OSP na terenie Gminy Reszel w 2022 roku.
- Sprawozdanie za rok 2022 z działalności Środowiskowego Domu Samopomocy typu A,B,C,D w Reszlu.
- Projekty uchwał w sprawach:
- zmiany do uchwały w sprawie: ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego za udział w działaniach ratowniczych, akcjach ratowniczych, szkoleniach lub ćwiczeniach strażakom-ratownikom z terenu Gminy Reszel,
- zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Reszel na lata 2023-2033,
- zmiany budżetu gminy na 2023 rok,
- rozpatrzenia petycji.
- Sprawy różne.
- Zamknięcie posiedzenia.
Przewodnicząca Rady Miejskiej w Reszlu
Beata Subocz
Reszel, dnia 21.03.2023r.