Wersja archiwalna z dnia

Informacja w sprawie posiedzenia Komisji skarg, wniosków i petycji Rady Miejskiej w Reszlu

Przewodnicząca  Rady  Miejskiej w Reszlu

podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 27 marca 2023r. o godz. 16.00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy odbędzie się posiedzenie Komisji skarg, wniosków i petycji Rady Miejskiej w Reszlu

PROPONOWANY PORZĄDEK POSIEDZENIA  :

 

  1. Otwarcie posiedzenia.
  2. Przyjęcie porządku posiedzenia.
  3. Rozpatrzenie petycji w sprawie zmiany Uchwały Nr XXXIX/272/2017 Rady Miejskiej w  Reszlu z dnia z dnia 29.0.2017r. w sprawie: określenia zasad przyznawania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków usytuowanym na terenie Gminy Reszel.
  4. Sprawy różne.

 

Załączniki

Wersja archiwalna

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na stronę główną.

Strona główna